پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیا خودرو

فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو با هدف فروش لوازم جانبی خودرو، اکسسوری و لایف استایل با تخفیف های ویژه آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت پرشیا خودرو برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان و علاقه‌مندان برند ب ‌ام ‌و و مینی اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کرده است. مشتریان ب ‌ام […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو با هدف فروش لوازم جانبی خودرو، اکسسوری و لایف استایل با تخفیف های ویژه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت پرشیا خودرو برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان و علاقه‌مندان برند ب ‌ام ‌و و مینی اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کرده است.

مشتریان ب ‌ام ‌و و مینی می توانند از طریق این فروشگاه اینترنتی و به صورت غیر حضوری اقدام به خرید اکسسوری‌ ها و لایف استایل اصلی ب ام و ، قطعات، تایر، رینگ و باتری کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

مشتریان و صاحبان خودروهای ب ام و و و مینی می توانند تمامی قطعات اصلی را از طریق سایت خریداری کرده و با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

پرشیا خودرو برای خریدارانی که مبلغ خرید آنها از فروشگاه آنلاین، از مبلغ 5 تا 10 میلیون تومان باشد 5 درصد تخفیف و جهت خریدهای بالای 10 میلیون تومان 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

در بخش اکسسوری و لایف استایل نیز، خریدهای بالای 500 هزار تومان، به صورت رایگان تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.

پرشیا خودرو برای اطمینان هرچه بیشتر خریداران قطعات، رینگ و لاستیک امکان دریافت مشاوره به منظور استخراج شماره فنی و تطبیق آن با شماره شاسی خودرو جهت استفاده صحیح قطعات برای خودروها را فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همینطور مطلع شدن از پیشنهاد های ویژه و استفاده از تخفیفات هفتگی و ماهانه فروشگاه آنلاین پرشیاخودرو می‌توانید به وبسایت آن به آدرس shop.persiakhodro.ir مراجعه کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4591 (کد 021 تهران) و داخلی ۲۶۴ و ۳۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004

طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها

شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی