پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرودگاه مهرآباد

اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه مهرآباد 77 درصد کاهش یافت

مطابق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران میزان نشست و برخاست در فرودگاه های کشور 77 درصد کاهش یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فروردین سال گذشته در فرودگاه مهرآباد یک‌میلیون و 207 هزار و 398 نفر مسافر اعزام و پذیرش شده بودند […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

مطابق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران میزان نشست و برخاست در فرودگاه های کشور 77 درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فروردین سال گذشته در فرودگاه مهرآباد یک‌میلیون و 207 هزار و 398 نفر مسافر اعزام و پذیرش شده بودند که طی فروردین امسال این میزان با رشد منفی 75 درصدی به 302 هزار و 431 نفر مسافر کاهش یافته است.

در بخش ارسال و پذیرش بار و پست طی فروردین امسال 2 میلیون و 480 هزار و 854 کیلوگرم عملکرد فرودگاه مهرآباد بود که در مقایسه با فروردین سال 98 با 10 میلیون و 641 هزار و 880 کیلوگرم 77 درصد کاهش یافته است.

در بخش نشست و برخاست هواپیما نیز آمار فرودگاه مهرآباد در ماه‌های مورد اشاره منفی بوده است. بر این اساس طی فروردین سال گذشته 10 هزار و 73 فروند هواپیما در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که طی فروردین 99 با کاهش 65 درصدی به 3573 نشست و برخاست هواپیما رسیده است.

همچنین فرودگاه مشهد نیز به ترتیب در نشست و برخاست هواپیما، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست به ترتیب 77 درصد، 84 درصد و 85 درصد کاهش عملکرد را طی فروردین 99 در مقایسه با فروردین 98 داشته است.

طی فروردین امسال فرودگاه امام خمینی (ره) در اعزام و پذیرش مسافر پروازهای داخلی و ارسال و پذیرش بار و پست 100 درصد کاهش داشته است. طی فروردین سال گذشته 1336 نفر مسافر اعزام و پذیرش و 23 هزار و 521 کیلوگرم بار در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده بود که در فروردین امسال در این شاخص‌ها عملکرد فرودگاه مذکور صفر بوده است.

در مجموع پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین سال گذشته در نشست و برخاست 64 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 75 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پُست 76 درصد کاهش وجود داشته است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد

اطلاعات مسافران هواپیمایی ایزی جت به سرقت رفت

صنعت هوایی تا سال 2023 روی خوشی نمی بیند

بلیت هواپیما گران نشده است/ نرخ ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود

30 هزار نفر از کارکنان هواپیمایی امارات تا پایان ماه مارس تعدیل می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی