پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی جت بلو

تعهد یک شرکت هواپیمایی به اجرا دقیق پروتکل های بهداشتی

یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی آمریکایی در بیانیه جدید خود خود اعلام کرده که که تا تاریخ ششم ژوئیه ۲۰۲۰ طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمامی پروازهای خود اجرا خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جت بلو که از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۹

یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی آمریکایی در بیانیه جدید خود خود اعلام کرده که که تا تاریخ ششم ژوئیه ۲۰۲۰ طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمامی پروازهای خود اجرا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جت بلو که از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود، به تازگی بیانیه جدیدی را منتشر کرده که نشان دهنده تعهد این ایرلاین به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که با مسدود سازی و بلوکه کردن صندلی‌های مجاور در داخل کابین هواپیما، قصد دارد طرح فاصله گذاری اجتماعی که یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع گسترده و قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به شمار می رود را در تمامی پروازهای خود تا دو ماه آینده یعنی تاریخ ششم ژانویه ۲۰۲۰ اجرا کند.

این ایرلاین آمریکایی در این بیانیه اعلام کرده که علاوه بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی نظیر چکاپ خدمه پروازی و تمامی مسافران در کنار ضد عفونی کردن تمامی سطوح کابین هواپیماهای فعال در خطوط پروازی، طرح مذکور را نیز به طور موقت اجرا خواهد کرد تا بدین ترتیب بتوانند در قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری نقش بسزایی داشته باشد.

جت بلو ایرویز یکی از ایرلاین های ارائه دهنده پروازهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه در ایالات متحده آمریکا و ششمین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تعدیل نیرو این بار در رولز رویس کلید خورد

اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه مهرآباد 77 درصد کاهش یافت

هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد

اطلاعات مسافران هواپیمایی ایزی جت به سرقت رفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی