پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5

تیگو 5 مدیران خودرو ، شاسی بلندی جادار و مطمئن برای خانواده های ایرانی

تیگو 5 خودرویی است که کاملا منطبق بر نیاز و خواسته های بازار ایران است این کراس اوور ایرانی پسند تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازار ایران تجربه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروهای خانوادگی همیشه طرفداران خود را دارند و به نوعی بیشتر خریداران خودرو در بخشی از زندگی خود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۹

تیگو 5 خودرویی است که کاملا منطبق بر نیاز و خواسته های بازار ایران است این کراس اوور ایرانی پسند تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازار ایران تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروهای خانوادگی همیشه طرفداران خود را دارند و به نوعی بیشتر خریداران خودرو در بخشی از زندگی خود که تشکیل خانواده می دهند قطعا به دنبال خودروهای خانوادگی هستند.

با توجه به میل روز افزون به استفاده از خودروهای شاسی بلند اگر این خودروها شاسی بلند باشند که دیگر بسیار ایده آل می شود.

یکی از این خودروهای قابل عرضه و مورد اعتماد در بازار ایران ، تیگو 5 مدیران خودرو است که حدود 5 سال است که در بازار ایران حضور فعال و فروش موفقی را داشته است.

امکانات مناسب ایمنی – رفاهی ، بدنه مسحکم و جادار ، و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا را می توان از جمله مزایای این خودرو موفق در بازار ایران نامید.

از سوی دیگر تیگو 5 دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان بوده که آن را در میان خودروهای موجود کاملا برجسته می کند و شاید بتوان گفت بیشترین مقدار گارانتی در مقایسه با خودروهای وارداتی و تولیدی را دارد.

همچنین شبکه گسترده شرکت مدیران خودرو نیز در امنیت خاطر خریداران می تواند تاثیرگذار باشد.

تیگو 5 خودرویی است که کاملا منطبق بر نیاز و خواسته های بازار ایران است این کراس اوور ایرانی پسند تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازار ایران تجربه کرده که رضایت بالای مشتریان را نیز به همراه داشته است.

انتهای پیام/

شرايط ويژه فروش تيگو 5

10 دلیل برای انتخاب تیگو5 مدیران خودرو

تیگو5 ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

تیگو 5 ، شاسی بلند مناسب برای خانواده های ایرانی

تقدیر مدیران‌ خودرو از مشتريان چری تیگو 5 با بيشترين كاركرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی