پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل شرکت کیفیت و استاندارد

تشریح برنامه‌های isqi در سی و یکمین سالروز تاسیس/ پرچمدار صیانت از کیفیت محصولات هستیم

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نظر دارد تا با ابلاغ اهداف ۵ ساله و برنامه ریزی‌های هوشمند و ‌منعطف در راستای ارتقای سطح ایمنی، کیفیت و آرامش در جامعه گام بردارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران isqi، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نظر دارد تا با ابلاغ اهداف ۵ ساله و برنامه ریزی‌های هوشمند و ‌منعطف در راستای ارتقای سطح ایمنی، کیفیت و آرامش در جامعه گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران isqi، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به مهمترین اهداف این شرکت در سی و یکمین سالروز فعالیت خود گفت: ما همواره در تلاشیم تا با شناسایی فرصت‌ها و در چارچوب ۵ ارزش کلیدی سرآمدی، ارزش آفرینی، تعلق سازمانی، اخلاق محوری و آرامش و نشاط که به آنها باور داریم برای دستیابی به اهداف مجموعه‌ی isqi تلاش کنیم.

وی با تاکید بر سابقه شرکت و وظایفی که پس از این سال‌ها بر عهده‌ی اعضای خانواده‌ی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است، گفت: در حقیقت با بالا رفتن سن شرکت وظایف بزرگتری بر عهده‌ی اعضای آن قرار می‌گیرد و در این مسیر نیاز است که به سمت بلوغ سازمانی بالاتری حرکت کند. ما امیدواریم تا اوضاع به نحوی پیش برود که بتوانیم شرکت را به مجموعه‌ای بالغ تبدیل کنیم و توسعه یافتگی سازمانی را در سطوح ملی و بین المللی تجربه کنیم و انتخاب اول برای اشتغال متخصصان حوزه TIC (تست, بازرسی و صدور گواهینامه) باشیم و در این مسیر با الگوگیری از شرکت‌های تراز اول بازرسی بین المللی و پیاده سازی استانداردهای به روز جهانی تلاش میکنیم تا پرچمدار مقوله کیفیت و نوآوری در این حوزه باشیم.

مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان اشاره کرد: ما در شرکت isqi بر آنیم که با برنامه ریزی برای تحقق منافع تمامی ذینفعان‌ و همکاران‌مان و با پیشبرد اصول بازرسی کیفی و استاندارد در کشور کمک کنیم تا جامعه‌ای ایمن تر و سطح زندگی با کیفیت‌تر برای تمامی افراد رقم بخورد.

انتهای پیام/

سايپا يدک؛ مقام نخست در شاخص نمايندگی های خدمات پس از فروش

تحلیلی بر وضعیت کیفیت خودرو های داخلی

آغاز ارزیابی ISQI از شرکت ایساکو

جزییات الزام خدمات پس از فروش خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی