پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ خودرو

اتمام حجت پلیس با مالکان انبارها و پارکینگ ‌ها در خصوص احتکار خودرو/ دقت کنید شریک جرم نشوید

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اعلام کرد: هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره محل‌هایی که از آن به عنوان محلی برای نگهداری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ اعلام کرد: هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره محل‌هایی که از آن به عنوان محلی برای نگهداری و دپوی خودروهای فاقد پلاک استفاده می‌شود، گفـت: بارها گفته شده که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد شد. در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذ شده پلیس به بازار خودرو ورود کرده و با موارد احتکار آن برخورد کرده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده فاقد پلاک بوده‌اند.

وی ادامه داد: ‌این خودروهای بدون پلاک پس از خروج از کارخانه وارد انبارها و پارکینگ‌هایی می‌شوند که بعضا حتی در مرکز شهر نیز قرار دارند، از این رو به مالکان و مسئولان تمامی این انبارها و پارکینگ‌ها هشدار می‌دهیم که هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم بوده و این افراد نیز شریک جرم در احتکار خودرو خواهند بود، لذا لازم است که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری کرده و مراتب را نیز حتما به پلیس گزارش دهند.

مرادی از مردم نیز خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما مراتب را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

لزوم نظارت سازمان ها بر نصب پلاک روی خودروهای صفر کیلومتر

خودروهای بدون پلاک توقیف خواهند شد

تاکنون 100 هزار خودرو توسط سایپا فاکتور و تحویل مردم شده است/ آغاز فروش فوق العاده خودرو از عید فطر

تکذیب خبر پارک خودرو صفر کیلومتر در پارکینگ فرودگاه مهرآباد

کشف 387 دستگاه خودرو صفر کیلومتر در تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی