پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو آسنا-محیط زیست

16 خرداد روز جهانی محیط زیست/ آمیکو آسنا دوست دار محیط زیست

بسیاری از خودروهای پیکاپ و شاسی بلند تولید شده در ایران دارای استانداردهای یورو 4 و حتی پایین تر هستند. در حالی که خودروی آمیکو آسنا با استاندارد یورو 5 طراحی و تولید می شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو پیکاپ آمیکو آسنا به عنوان اولین خودروی داخلی که توانست آزمون های  استاندارد […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

بسیاری از خودروهای پیکاپ و شاسی بلند تولید شده در ایران دارای استانداردهای یورو 4 و حتی پایین تر هستند. در حالی که خودروی آمیکو آسنا با استاندارد یورو 5 طراحی و تولید می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

پیکاپ آمیکو آسنا به عنوان اولین خودروی داخلی که توانست آزمون های  استاندارد یورو 5 را از موسسه TUV آلمان دریافت کند، به عنوان یکی از پاک ترین خودروهای دوگانه سوز موجود در ایران، از حامیان محیط زیست نیز به شمار می رود. آمیکو آسنا  این خودروی دوست دار محیط زیست به دلیل توانایی های فنی، کیفی و حرکتی بالا در ناوگان محیط زیست کشور نیز مشغول به فعالیت است.

آمیکو آسنا-محیط زیست

  • تعریف پروژه قوای محرکه از ابتدا منطبق بر استانداردهای یورو 5
  • اولین خودروی تولید شده در کشور با برند ایرانی که توانست استانداردهای 85 گانه را دریافت کند
  • میزان انتشار آلایندگی Co (کربن منوکسید) آمیکو آسنا  با دارابودن استاندارد یورو 5  حدود 1572.4 میلی گرم در کیلومتر است. در حالی که حد مجاز آلایندگی رقیبان این خودرو با استاندارد یورو4 2270  میلی گرم در کیلومتر است
  • آسنا در شاخص آلایندگی THC ( کل هیدروکربن) نیز طبق استاندارد یورو 5 تا 43.4 میلی گرم در کیلومتر هیدروکربن وارد هوا می کند در حالی که این شاخص برای خودروهای یورو 4 که استانداردهای 85 گانه را پاس نکرده اند تا 160 میلی گرم در کیلومتر مجاز است
  • آسنا در شاخص آلایندگی هیدروکربن های غیر از متان(NMHC) طبق استاندارد یورو 5 معادل 38.7 میلی گرم در یک کیلومتر آلایندگی تولید می کند. در حالیکه این شاخص آلایندگی در خودرو های یورو 4 بررسی نمی شود
  • پیکاپ آسنا با بهرمندی از موتور 4G69 مجهز به تکنولوژی میتسوبیشی طبق استاندارد یورو 5 آلایندگی اکسیدهای نیتروژن ( NOx ) با غلظت 3 میلی گرم در یک کیلومتر دارد در حالی که برای رقبا با استاندارد یورو 4 تا 110 میلی گرم در یک کیلومتر مجاز شمرده می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی