پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه آزادراه کنارگذرجنوبی تهران، گفت: این پروژه به عنوان اولویت دولت در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت آزادراه کنارگذر جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه آزادراه کنارگذرجنوبی تهران، گفت: این پروژه به عنوان اولویت دولت در سال جهش تولید، تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه این پروژه مهم به تصویب سازمان برنامه و بودجه رسیده است و تکمیل آن مورد تاکید وزارت راه و شخص رییس‌جمهوری است.

وی گفت: دولت تاکنون برای ساخت این پروژه بزرگ آزادراهی ۷۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است. همچنین سهم قرارگاه خاتم برای ساخت این پروژه ۷۰ درصد است و آورده آنها تاکنون به رقم هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

خادمی از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به عنوان پروژه‌ای موثر برای کاهش ترافیک دو استان تهران و البرز یاد کرد و گفت:کنارگذرجنوبی تهران با طول ۱۶۰ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین پروژه آزادراهی دولت تدبیر و امید درحال احداث است که در برنامه افتتاحیه پاییز سال ۹۹ قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با افتتاح این آزادراه ترافیک از داخل پایتخت و شهر کرج جمع خواهد شد و از طریق این آزادراه به خارج از پایتخت هدایت می‌شود، گفت: این آزادراه بخشی از کریدور شرق به غرب است که در محدوده جمعیتی دو استان کرج و تهران قرار دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی در حال جریان است

پیش بینی رشد 20 درصدی سفرها از امروز تا جمعه دور از ذهن نیست

رشد 6.7 درصدی تردد ها در محورهای برون شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی