پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ایران ایر

آیا در تولید روغن‌های صنعتی هواپیما خود کفا می شویم؟

به گفته مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان، در صورت راه ‌اندازی خط تولید روغن ترانس ۱ و ۲ و همچنین روغن هواپیماهای سبک از واردات بی نیاز این محصولات بی نیاز می شویم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جواد اوجی مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان با اشاره به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان، در صورت راه ‌اندازی خط تولید روغن ترانس ۱ و ۲ و همچنین روغن هواپیماهای سبک از واردات بی نیاز این محصولات بی نیاز می شویم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جواد اوجی مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای در مجموعه نفت بهران اظهار کرد: نفت بهران یکی از 4 شرکت دارای پالایشگاه روغن در ایران است که بیشترین حجم روغن مورد نیاز خودروهای بنزینی، دیزلی، کشتی، هواپیما و صنایع مختلف را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه نفت بهران انواعی از مرغوبترین روغن‌های موتور و صنعتی در کشور را تولید می‌کند، گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید انواع محصولات در این مجموعه حدود 460 میلیون لیتر است و با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در این مجموعه، به‌زودی میزان تولید روغن در آن حدود 40 تا 50 میلیون لیتر افزایش می‌یابد و ظرفیت تولید این مجموعه به بیش از 500 میلیون لیتر خواهد رسید.

مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان بیان کرد: در این طرح‌های توسعه‌ای، مجموعه بهران برای نخستین بار با تولید انواع روغن ترانس، مطابق با مشخصات موردتأیید و بِروزشده وزارت نیرو، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز خواهد کرد، این در حالی است که تا امروز تأییدیه‌های فنی لازم برای تولید این محصولات اخذ شده و خط تولید این روغن‌ها با ظرفیت بیش از 3 میلیون لیتر راه‌اندازی شده است.

اوجی با ابراز اینکه تولید روغن‌های ویژه هواپیماهای سبک در قالب پروژه «بهران اوج» انجام خواهد شد افزود: در سال جاری با توجه به اخذ تأییدیه‌های فنی لازم، اولین محصول از این گروه به بازار عرضه شده است و به‌زودی با تکمیل سبد محصولات هوایی، ایران از واردات انواع روغن هواپیمایی عمومی بی‌نیاز می‌شود.

به‌گفته وی در زمان حاضر تولیدات بهران به اکثر کشورهای همسایه صادر می‌شود و بیشترین صادرات آن به ترکیه، عراق، اقلیم کردستان، سوریه و عمان در حال انجام است.
اوجی در پایان اشاره کرد: بنیاد مستضعفان تا امروز برای طرح‌های توسعه‌ای در مجموعه نفت بهران، بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است و در این طرح‌های توسعه‌ای، بین 40 تا 50 میلیون لیتر به ظرفیت تولیدات این مجموعه اضافه شده است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

صنعت هوانوردی 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی دریافت می کند

هیچ فردی در حوزه هوانوردی اجازه اظهارنظر ندارد

صنعت هوایی تا سال 2023 روی خوشی نمی بیند

بلیت هواپیما گران نشده است/ نرخ ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود

نرخ بلیت هواپیما در آسیا و اتحادیه اروپا در مسیر صعودی قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی