پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ خودرو

کشف چهار هزار خودرو ظن احتکاری در 17 پارکینگ تهران

به گفته سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، 4 هزار و 683 دستگاه خودرو ظن احتکار در 17 پارکینگ تهران در ماه گذشته کشف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیمور پورحیدری معاونت بازرسی سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه شرکت های خودروساز ادعا می کنند خودروهای کشف شده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

به گفته سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، 4 هزار و 683 دستگاه خودرو ظن احتکار در 17 پارکینگ تهران در ماه گذشته کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیمور پورحیدری معاونت بازرسی سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه شرکت های خودروساز ادعا می کنند خودروهای کشف شده در پارکینگ های شرکت آنها به دلیل نیاز به قطعه احتکار شده است، بیان کرد: پس از بررسی کارشناسی، مدارک خودرو و پلاک آن، در صورت قطعی بودن تخلف و احتکار خودرو پرونده های ایجاد شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، برای برخورد قانونی و اعمال جریمه ارسال می شود.

وی اظهار کرد: در ماه گذشته هشت هزار و ۳۷۲ بازرسی از پارکینگ های، عمومی و شرکت های خودروساز انجام و پنج هزار و ۱۶۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیارد تومان تشکیل شد.

معاونت بازرسی سازمان صنعت استان تهران دامه داد: در حوزه کشف کالاهای قاچاق نیز در اردیبهشت ماه امسال پنج هزار و ۵۵۵ بازرسی انجام و ۳۸ پرونده به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تشکیل شد.

پورحیدری در خصوص آمار گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز دو هزار و ۷۶۳ بازرسی مشترک انجام و ۸۷۹ پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان تشکیل شد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

همه جوانب کار در طرح پیش فروش خودرو سنجیده شده است

اتمام حجت پلیس با مالکان انبارها و پارکینگ ‌ها در خصوص احتکار خودرو/ دقت کنید شریک جرم نشوید

لزوم نظارت سازمان ها بر نصب پلاک روی خودروهای صفر کیلومتر

خودروهای بدون پلاک توقیف خواهند شد

تاکنون 100 هزار خودرو توسط سایپا فاکتور و تحویل مردم شده است/ آغاز فروش فوق العاده خودرو از عید فطر

تکذیب خبر پارک خودرو صفر کیلومتر در پارکینگ فرودگاه مهرآباد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی