پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو زودتر از موعد

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل پیش از موعد خودروهای فروش رفته در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن ناقدی ضمن قدردانی از استقبال و وفاداری مشتریان نسبت به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل پیش از موعد خودروهای فروش رفته در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن ناقدی ضمن قدردانی از استقبال و وفاداری مشتریان نسبت به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این موضوع مسوولیت ما را سنگین تر کرده است. بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط در طرح پیش فروش یک ساله ثبت نام کردند که از این تعداد براساس ظرفیت تعیین شده، امکان انتخاب محصول برای 45 هزار نفر برمبنای قرعه کشی فراهم شد.

وی با بیان این که تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده از این هفته آغاز شده تاکید کرد: فرآیند تحویل خودروها به تدریج ادامه خواهد داشت و خودروهای این طرح پیش از فرارسیدن موعد سه ماهه تحویل مشتریان خواهد شد.

ناقدی تصریح کرد: پیش فروش 45 هزار دستگاه نیز به گونه ای برنامه ریزی شده است که تحویل خودروها هیچ گونه تاخیری نداشته باشد.

وی با اشاره به اختلال ایجاد شده در ثبت نام اولیه سایت امتا گفت: این اختلال به صورت مستمر نبود اما با پیگیری های صورت گرفته از مسوولان امتا مقرر شد برای برنامه های بعدی فروش این مشکل وجود نداشته باشد.

ناقدی از ایجاد گشایش در ترخیص قطعات خودرو از گمرک خبر داد و گفت: با ارسال قطعات، فرآیند تکمیل و عرضه خودروها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده خودروسازان

واگذاری امتیاز، خرید و فروش حواله خودروهای قرعه کشی شده ممنوع!

تولید پژو 405 هم متوقف شد

مراسم قرعه کشی پيش فروش محصولات ايران خودرو برگزار شد

ناگفته های دیدار عضو هیئت رئیسه مجلس با مدیرعامل سابق ایران خودرو

مسئولیت فروش احتمالی حواله خودرو های در رهن ایران خودرو، بر عهده مالک است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی