پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای 45 الکتریکی

هیوندای به زودی از جدیدترین محصولات برقی خود رونمایی می کند

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت هیوندای قصد دارد تا خانواده ای از محصولات برقی خود را که براساس پلت فرمی جدید تولید شده اند رونمایی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هیوندای آماده می‌شود تا خانواده‌ای از محصولات برقی را که همگی روی پلت‌فرم جدید تولید شده‌اند و ظاهری متفاوت دارند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت هیوندای قصد دارد تا خانواده ای از محصولات برقی خود را که براساس پلت فرمی جدید تولید شده اند رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هیوندای آماده می‌شود تا خانواده‌ای از محصولات برقی را که همگی روی پلت‌فرم جدید تولید شده‌اند و ظاهری متفاوت دارند رونمایی کند.

اولین خودرو یک نسخه تولیدی از مدل مفهومی ۴۵ است که در سال ۲۰۲۱ و پس از معرفی نسخه تولیدی مدل مفهومی «پرافسی» عرضه می‌شود.

محصول بعدی نیز که سال آینده رونمایی می‌شود یک مدل مفهومی خواهد بود که قرار است قابلیت‌های پلت‌فرم خودروهای برقی هیوندای «ای-جی ام پی» را به نمایش بگذارد.

سانگ یاپ لی، مدیر طراحی هیوندای گفت: «ساختار جدید خودروهای برقی به ما امکان طراحی صاف کف کابین خودرو و افزایش فاصله محورها را می‌دهد.»

وی افزود: «۴۵ بیشتر یک شاسی‌بلند و پرافسی بیشتر یک سدان محسوب می‌شود. خودروی سوم نیز بزرگ‌تر از دو خودروی دیگر خواهد بود.»

خودروی ۴۵ از لحاظ اندازه بالاتر از خودروی برقی کونا به‌عنوان اولین و تنها محصول برقی هیوندای قرار می‌گیرد. خودروی پرافسی که طراحی آن هم‌اکنون نهایی شده، رقیب تسلا مدل ۳ خواهد بود و ظاهری متفاوت و جذاب دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

دیو و دلبر!/ مقایسه هیوندای i20 و اپل کورسا

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

كي تي ال (نماينده رسمي خدمات خودروهاي هيونداي در ايران)، قدردان كادر درماني كشور

KTL طرح ” شوق زندگی در تابستان با هیوندای ” را اجرا می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی