پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان روگ (8)

نسل جدید ایکس تریل ( روگ ) معرفی شد/ چشم بادامی ها صرفا به جراحی پلاستیک بسنده کردند

نسل جدید نیسان ایکس تریل با چهره ای جدید و جذاب همراه با انبوهی از امکانات کاربردی اما با همان مشخصات فنی قبل معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 2000 بود که نیسان ایکس تریل یا در برخی کشورها معروف به روگ به سبد محصولات این شرکت ژاپنی افزوده شد این کراس […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

نسل جدید نیسان ایکس تریل با چهره ای جدید و جذاب همراه با انبوهی از امکانات کاربردی اما با همان مشخصات فنی قبل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 2000 بود که نیسان ایکس تریل یا در برخی کشورها معروف به روگ به سبد محصولات این شرکت ژاپنی افزوده شد این کراس اوور که مشخصا برای بازار ژاپن، آسیا و اقیانوسیه عرضه می شد با رشد محبوبیتش از سال 2007 با نام روگ به بازار کشورهای آمریکایی نیز ورود کرد.

این محصول با چهره ای مشابه شاسی بلندهای لکسوس که نسل چهارم ایکس تریل در سال 2021 و تسل سوم روگ بوده روی خطوط تولید و عرضه نیسان قرار گرفته است.

نیسان روگ (7)

در نمای رو‌به‌رو، چراغ‌های باریک و اسپرت با گوشه‌های تیز وجود دارند؛ اما جلوپنجره، از معدود تجهیزاتی است که مشابه دیگر محصولات نیسان دارای حاشیه‌ی کروم براق خواهد بود.

نیسان روگ (6)

جالب‌تر اینکه، چراغ‌های مه‌شکن و روشنایی روز در طرفین سپر، بزرگ‌تر از چراغ‌های اصلی دیده می‌شوند و حتی حجم‌دهی بدنه در این قسمت، تأکید زیادی بر مه‌شکن‌ها دارد.

در نمای پشت، می‌توان رضایت بیشتری از سبک طراحی ایکس تریل ۲۰۲۱ داشت و شباهت‌هایی با نسل قبل را احساس کرد. حالت مثلثی در چراغ‌های عقب با حجم‌دهی اختصاصی بدنه، تورفتگی محل نصب پلاک و ادوات نقره‌ای رنگ پایین سپر، نسل جدید را نمونه‌ای نوسازی‌شده و البته جذاب‌تر از مدل قبلی نشان می‌دهد.

نیسان روگ (3)

همانطور که مشخص است شرکت ژاپنی سعی کرده تا چهره ای کاملا شرقی به این خودرو ببخشد تا موجب متمایز شدن این خودرو در کنار رقبای آمریکایی و اروپایی شود.

البته اقدامی دیگری که سبب افزایش رغبت خریدار برای انتخاب ایکس تریل می شود اینجاست که خریدار می‌تواند پنل فرمان تمام دیجیتال سفارش دهد و نمایشگر ۱۲/۳ اینچ برای اطلاعات فنی خودرو داشته باشد.

وسط داشبورد هم، نمایشگر لمسی ۹ اینچی جاخوش کرده است. فناوری نمایش اطلاعات روی شیشه مقابل راننده (HUD) نیز با نمایشگر ۱۰/۸ اینچ قابل سفارش است.

نیسان روگ (2)

درگاه شارژ USB-A و USB-C هم برای سرنشینان جلو و عقب فراهم خواهد بود؛ ضمن اینکه رابط بی‌سیم برای استفاده از اپل‌کارپلی در نیسان روگ ۲۰۲۱ وجود دارد.

اما هر چقدر نیسان برای طراحی شکل ظاهری و ارائه حجم قابل توجهی امکانات در این خودرو زمان صرف کرده ظاهرا فرصت زیادی قسمت فنی خودرو نداشته به این ترتیب که نسل جدید ایکس تریل مثل مدل قبلی با پیشرانه‌ی ۲/۵ لیتر تنفس طبیعی تولید خواهد شد.

نیسان روگ (1)

محصول جدید نیسان با قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر، همچنان با جعبه‌دنده‌ی CVT تولید خواهد شد.

البته که شرکت سازنده ادعا می‌کند ایکس تریل ۲۰۲۱، عملکرد بهتری در حالت دو دیفرانسیل دارد و مصرف سوخت کم‌تری نسبت به مدل قبلی (میانگین ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

جوک جدید نیسان!/ از نیسان جوک جدید بیشتر بدانید

بقا، اصلی ترین هدف رنو و نیسان برای ادغام با یکدیگر

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

سقوط فروش خودرو در بازار ژاپن

قشقایی و ایکس تریل با پیشرانه های هیبریدی وارد بازار می شوند

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

نیسان به جوک امید بسته است

با 10 خودروساز بزرگ دنیا آشنا شوید

قابل اعتمادترین خودروسازان جهان را بشناسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی