پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

علت تمایر برند آمیکو از سایر رقبا چیست؟

گروه صنعتی آمیکو با ارائه به موقع خدمات پس از فروش و بکارگیری جدیدترین دستورالعمل ها در این زمینه توانسته خود را از دیگر برندهای خودرویی متمایز کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آمیکو با تأسیس بیش از ۵۵ مرکز سرویس خدمات پس از فروش در بیشتر استان های کشور و ارائه آموزش های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

گروه صنعتی آمیکو با ارائه به موقع خدمات پس از فروش و بکارگیری جدیدترین دستورالعمل ها در این زمینه توانسته خود را از دیگر برندهای خودرویی متمایز کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آمیکو با تأسیس بیش از ۵۵ مرکز سرویس خدمات پس از فروش در بیشتر استان های کشور و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای دوره ای به آنها و افزایش دوره گارانتی محصولات شرکت از ۳۰ به ۲۰۰ هزار کیلومتر و از یک سال به سه سال برای خودروهای دیزلی و همچنین از ۳۰ هزار به ۴۰ هزار و از یک سال به دو سال در خودروهای بنزینی در داخل کشور، توانسته خدمات قابل قبولی را به مشتریان عرضه کند.

احداث مراکز آموزش کاربردی خودروها با برخورداری از امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و ارائه آموزش های فنی در زمینه تعمیرات و نگهداری خودروها برای کارکنان و نمایندگی های خدمات پس از فروش، گامی دیگر برای ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات از طریق افزایش سطح دانش و تخصص کارکنان است.

گروه صنعتی آمیکو با الگو برداری از مدل تعالی سازمانی EFQM و پیاده سازی استانداردهای جهانی مدیریت و کیفیت کوشیده است محصولات و خدمات خود را با آخرین‌ فن آوری روز دنیا منطبق سازد . به همین منظور خط مشی سازمان با در نظر گرفتن اهداف کلان تعریف و ابلاغ شده است.

شرکتهای تابعه گروه توانسته اند ضمن عرضه کالاهای با کیفیت و منطبق با استانداردهای داخلی و بین المللی، با دریافت انواع گواهی های ملی و بین المللی پله های موفقیت را بعنوان یک برند ملی و فراملی یکی پس از دیگری طی کنند.

این گروه با بهره گیری از نیروی کاری متخصص و کارآمد با نگاه جامع به تکنولوژی روز دنیا می کوشد تا برند خود را در سطح بین المللی و به ویژه در زمینه صنایع خودروسازی توسعه و ابقاء کند.

شرکت های گروه صنعتی آمیکو توانسته اند ضمن عرضه کالاهای کیفی منطبق با استانداردهای داخلی و بین المللی، و با دریافت انواع گواهی های ملی و بین المللی پله های موفقیت را بعنوان یک برند ملی و فراملی یکی پس از دیگری طی کنند.

انتهای پیام/

16 خرداد روز جهانی محیط زیست/ آمیکو آسنا دوست دار محیط زیست

همکاری آمیکو و هلال احمر برای کمک به مناطق محروم

آغاز فروش محدود پیکاپ آسنا به مناسبت عید فطر

آميكو در بخش مسئوليت هاي اجتماعي، سال ٩٨ را چگونه گذراند؟

قطار آمیکو در ریل فاصله گذاری اجتماعی

آميكو حامي جمعيت بي نشان ها

فستیوال ارومیه گروه صنعتی آمیکو به اتمام رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی