پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو هیبریدی

اگر واردات خودرو آزاد شود اولویت با هیبریدی ها است

به گفته معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، در صورت تجدید نظر در خصوص واردات خودرو و آزادسازی آن، قطعا واردات خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی در اولویت بیشتری قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به احتمال […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

به گفته معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، در صورت تجدید نظر در خصوص واردات خودرو و آزادسازی آن، قطعا واردات خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی در اولویت بیشتری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به احتمال آزادسازی واردات خودروسازی هیبریدی و الکتریکی اعلام کرد: در حال حاضر واردات خودرو ممنوع است و امکان ثبت سفارش هیچ یک از خودروهای خارجی وجود ندارد، اما طبیعتا اگر زمانی در رابطه با واردات خودرو تجدید نظر شود و تغییراتی ایجاد شود، قطعا واردات خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی در اولویت بیشتری قرار خواهد گرفت.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اولویت دولت برای تامین مواد اولیه کالاهای واسطه ای، اجزا و قطعات در تمام بخش های صنعت، تصریح کرد که با اولویت بندی دولت برای واردات ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه، دیگر اولویتی به واردات کالاهای آماده اختصاص داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

جزر و مد!/ هیوندای سانتافه بخریم یا تویوتا RAV4 ؟

مکاتبه وزارت صمت با معاون اول رئیس جمهور برای تمدید زمان ترخیص خودروهای دپویی

داستان پر پیچ و خم خودروهای دپو شده در گمرک چیست؟

لُژ خانوادگی/ بررسی فنی هیوندای‌ آزرا 2018

موافقت مجلسی ها با واردات خودروهای هیبریدی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی