پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عمق داخلی سازی آسنا به 27.8 درصد رسید

رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو از افزایش عمق داخلی سازی پیکاپ آسنا به 30 درصد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وحید محمدی رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو با اشاره به اینکه میزان داخلی سازی پیکاپ آسنا از 20 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: این توانمندی همیشه در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۹

رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو از افزایش عمق داخلی سازی پیکاپ آسنا به 30 درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وحید محمدی رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو با اشاره به اینکه میزان داخلی سازی پیکاپ آسنا از 20 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: این توانمندی همیشه در گروه صنعتی آمیکو بوده و در شرایط فعلی نیز تقویت شده است.

این مقام ارشد در شرکت آمیکو تصریح کرد: این گروه خودروسازی که در زمینه تولید خودروهای سنگین فعالیت دارد قصد دارد با افزایش میزان داخلی سازی قطعات، تا پایان سال جاری عمق داخلی سازی را به عدد 40 درصد برساند.

وی با توجه به اینکه میزان فروش این گروه خودروسازی نسبت گذشته روند صعودی داشته است تشریح کرد: در زمینه تولید نیز افزایش را نسبت به دو سال گذشته شاهد هستیم.

رئیس سازمان فروش شرکت آمیکو با اشاره به شعار سال که جهش تولید نامگذاری شده، تاکید کرد: گروه صنعتی آمیکو این جهش را در زمینه تولید و عرضه محصولات تجربه خواهد کرد به گونه ای که پیش بینی می شود شاهد رشد ۵ برابری در این زمینه نسبت به سال های ۹۷ و ۹۸ خواهد بود.

محمدی بیان کرد: هم اکنون با توجه به اینکه تولید کنندگان خصوصی بسیاری در کشور در زمینه خودرو سازی در حوزه های سبک و سنگین مشغول فعالیت هستند، اما آمیکو همواره به لحاظ نوع آوری و کیفیت پیشتاز بوده زیرا شرایط این گروه صنعتی با تدابیر اندیشیده شده همواره به گونه ای است که یگ گام به جلو داشته است.

به گفته این مقام ارشد آمیکو، هم اکنون تمامی خودروهای تولید گروه صنعتی آمیکو بر اساس استاندارد یورو ۵ و با توجه به استانداردهایی که در کشور تعریف شده، تولید می شود. همچنین از دی ماه سال جاری نیز ۸۵ استاندارد برای همه خودروهای این گروه لحاظ خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آمیکو با قطعه سازان بسیاری که در کشور از سابقه خوبی برخوردارند، مذاکره کرده است تا همکاری های مشترک تولیدی در زمینه قطعات درجه یک و پر مصرف داشته باشد.

وی بیان کرد: در سال جاری فعالیت ها و تصمیمات حوزه مدیریت با شتاب در این گروه صورت گرفته است و هم اکنون یکی از قدرتمندترین تیم های مدیریت در گروه صنعتی آمیکو دور هم جمع شده اند.

انتهای پیام /

علت تمایر برند آمیکو از سایر رقبا چیست؟

16 خرداد روز جهانی محیط زیست/ آمیکو آسنا دوست دار محیط زیست

آغاز فروش محدود پیکاپ آسنا به مناسبت عید فطر

آميكو در بخش مسئوليت هاي اجتماعي، سال ٩٨ را چگونه گذراند؟

آميكو حامي جمعيت بي نشان ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی