پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مفهومی تویوتا

خودروی مفهومی تویوتا ، بدون توقف به توکیو می رود

تویوتا ، یکبار دیگر توان ساخت خودروهای هیدروژنی خود را با خودروی مفهومی FCV Plus به رخ رقیبان و دیگر فعالان صنعت خودروسازی کشید.خودروی FCV Plus دارای طراحی آینده نگرانه ای است و بیشتر شبیه وسایل نقلیه پرنده است تا یک خودروی معمولی. تویوتا در مورد این محصول گفت: قسمت خارجی داری ظاهری متمایز است […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

تویوتا ، یکبار دیگر توان ساخت خودروهای هیدروژنی خود را با خودروی مفهومی FCV Plus به رخ رقیبان و دیگر فعالان صنعت خودروسازی کشید.خودروی FCV Plus دارای طراحی آینده نگرانه ای است و بیشتر شبیه وسایل نقلیه پرنده است تا یک خودروی معمولی.

تویوتا در مورد این محصول گفت: قسمت خارجی داری ظاهری متمایز است و تلاش شده که وزن خودرو کاهش داد شود. درکل طراحی این خودرو با فناوری پیشرفته و عملکرد زیست محیطی فوق العاده عجین شده است.

مفهومی تویوتا مفهومی تویوتا

خودروی مفهومی تویوتا FCV Plus دارای 3800 میلی متر طول، 1750 میلی متر عرض و 1450 میلی متر ارتفاع است و فاصله محورهایش به 3 متر می رسد. فاصله زیاد محورها به دلیل طول زیاد خودرو افزایش یافته که تاثیر بسیاری درایجاد فضای داخلی مناسب دارد.این خودروی مفهومی ، به یک پیشرانه پیل سوختی یا سلول سوختی یا به بیانی ساده‌تر، به یک پیشرانه هیدروژنی مجهز خواهد شد که در پشت صندلی‌های عقب نصب شده و در جهت بهینه سازی کابین و افزایش فضای داخلی آن کمک بسیاری می‌کند.

مفهومی تویوتا

در قسمت داخلی داشبوردی مشابه نمونه های مرسوم فعلی وجود ندارد و تنها یک نمایشگر HUD نصب گردیده است. ساختار FCV Plus به گونه ای است که هر چرخش توسط یک موتور الکتریکی مجزا به حرکت درمی آید و همگی آن ها به یک منبع سوخت هیدروژنی درقسمت عقبی متصل هستند.

خودروی مفهومی تویوتا  FCV Plus آماده حضور در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2015 می شود و قرار است جدیدترین خودروی مفهومی تویوتا در نمایشگاه توکیو حاضر شده و در برابر چشمان بازدید کنندگان رونمایی شود ، جزئیات بیشتر در مورد این محصول در نمایشگاه توکیو اعلام می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی