پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری قطعه سازان با ایران خودرو دیزل (1)

تداوم حرکت تولید خودروهای تجاری به سوی خودکفایی

سومین نشست مشترک قطعه‌سازان بزرگ کشور با ایران خودرو دیزل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صبح امروز و در ادامه جلسات قبلی ایران خودرو دیزل با قطعه‌سازان و تأمین ‌کنندگان بزرگ و معتبر کشور، این شرکت میزبان ۱۴ نفر از مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز و اعضای زنجیره تأمین خودروهای […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۹

سومین نشست مشترک قطعه‌سازان بزرگ کشور با ایران خودرو دیزل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صبح امروز و در ادامه جلسات قبلی ایران خودرو دیزل با قطعه‌سازان و تأمین ‌کنندگان بزرگ و معتبر کشور، این شرکت میزبان ۱۴ نفر از مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز و اعضای زنجیره تأمین خودروهای تجاری بود.
در این گردهم‌آیی که از ساعات اولیه صبح، آغاز و تا ظهر به طول انجامید، مدیریت عالی گروه صنعتی آذین‌خودرو، مدیرعامل شرکت آذین خودرو، مدیران عامل و مهندسی شرکت های برنز، آذین الکترونیک، فرنیا آذین پارس، پارمیدا، ایران اشبنت، آذین الکترو ایده، پروزن و مدیران شرکت ساپکو حضور داشتند، ضمن بازدید از نمایشگاه قطعات و ضرورت‌های ساخت داخل شرکت ایران خودرو دیزل، درباره جزئیات قراردادها گفتگو و به توافقات خوبی دست یافتند.

ایران خودرو دیزل به عنوان اولین تولید کننده خودروی کار در کشور، که توان و امکان تولید ون دوگانه‌سوز را دارد قرار است که چهارده هزار دستگاه ون دوگانه‌سوز وانا با موتور EF7 و استاندارد زیست محیطی یورو ۵، به سازمانهای تاکسیرانی تحویل دهد.

گفتنی است این شرکت مصمم است در سال جهش تولید، برای رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار، به بالاترین سطح ممکن از داخلی‌سازی قطعات برای محصولات خود مانند پیکاپ فوتون بنزینی، پیکاپ تونلند گازوییلی، مینی‌بوس آرین، ون وانا، کامیون و کشنده فوتون و واگن هود دست یابد.

انتهای پیام/

جهش تولید در ایران خودرو دیزل کلید خورد / ایران در ساخت و تولید خودروهای کار، خودکفا می‌شود

اجرای قرارداد با شهرداری در ۶ماه آینده/ تولید اتوبوس برقی در دستور کار

مشاركت ايران خودرو ديزل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری تهران

رشد پنج درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو/ سهم ۶۰ درصدی بازار خودروی سواری

قیمت جدید فوتون تونلند اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی