پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه ویژه مک لارن

نسخه ویژه مک لارن ، قهرمانی را تداعی می کند

مک لارن برای پنجاهمین سالگرد افتتاحیه مسابقات کن- ام (Can-Am)، نسخه‌ای خاص از مک لارن 650S اسپایدر را با یک نقاشی بدنه متفاوت و تولید محدود 50 دستگاهی معرفی کرد. در سال 1966 میلادی ، اولین فصل از مسابقات کن- ام آغاز شد که یک سال پس از آن نیز مک لارن حضوری مستمر در این […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

مک لارن برای پنجاهمین سالگرد افتتاحیه مسابقات کن- ام (Can-Am)، نسخه‌ای خاص از مک لارن 650S اسپایدر را با یک نقاشی بدنه متفاوت و تولید محدود 50 دستگاهی معرفی کرد.

نسخه ویژه مک لارن

در سال 1966 میلادی ، اولین فصل از مسابقات کن- ام آغاز شد که یک سال پس از آن نیز مک لارن حضوری مستمر در این مسابقات داشت و توانست طی سال‌های 1967 الی 1971 میلادی به طور متوالی عنواین نخست این مسابقات را بدست آورد.از این رو شرکت خودروسازی مک لارن برای یادآوری دوباره آن دوران ،نسخه‌ای ویژه از اسپایدر را با نقاشی بدنه الگوبرداری شده از مک لارن اصلی حضور یافته در مسابقات آن دوران، معرفی کرد.

نسخه ویژه مک لارن

این مدل ویژه ، به ترمزهای کربن سرامیکی با کالیپراسیون مشکی رنگ، بامپر بزرگ زیر و روی سپر ساخته شده از فیبرکربن، یک سیستم اگزوز چهارگانه فولادی ضد زنگ، باله عقب متحرک فیبرکربنی، کاپوت جلوی فیبرکربنی و… مجهز شده است.

در زیر کاپوت این مدل از همان موتور هشت سیلندر V شکل توربودوقلوی 650 اسب بخاری با گشتاوری 678 نیوتن متری استفاده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی