پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت تویوتا کیکای

کانسپت تویوتا کیکای، یک هات‌رودِ مدرن

تویوتا ایده یک هات‌رودِ مدرن را در قالب یک کانسپت نامتعارف به نام «کیکای» به نمایش گذاشته است .این کانسپت بر اصول ظاهری اولیه خودروها تأکید دارد و با در معرض رؤیت قرار دادن قسمت‌های مکانیکی شاسی، سادگی و زیبایی آنها را به تصویر می‌کشد ، درست مانند شرایطی که یک «هات رود» دارد و […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

تویوتا ایده یک هات‌رودِ مدرن را در قالب یک کانسپت نامتعارف به نام «کیکای» به نمایش گذاشته است .این کانسپت بر اصول ظاهری اولیه خودروها تأکید دارد و با در معرض رؤیت قرار دادن قسمت‌های مکانیکی شاسی، سادگی و زیبایی آنها را به تصویر می‌کشد ، درست مانند شرایطی که یک «هات رود» دارد و برای نمایشگاه اتومبیل توکیو برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس گفته تویوتا ، این کانسپت ما را به ستایش زیبایی جنبه‌های مکانیکی خودروها تشویق می‌کند.

کانسپت تویوتا کیکای

با نگاهی کلی به این مدل ،یک ظاهر فیزیکی و قابل‌لمس را در این عصر دیجیتال به ما یادآوری می کند.در همین حال، کانسپت کیکای دارای یک طرح صندلی‌های 1+2 با صندلی راننده در وسط و دریچه‌هایی در زیر پای راننده است. راننده از طریق این دریچه‌ها می‌تواند حرکات تایرها و سیستم تعلیق را نظاره کند. همچنین در این کابین، چهار ابزار ویژه دایره‌ای و یک غربیلک فرمان سه‌پره کلاسیک در جلوی راننده دیده می‌شوند.

تویوتا تصمیم گرفته‌ است که احساسات بیشتری به مدل‌های آینده‌اش منتقل کند و با اینکه مقصد کانسپت کیکای، خط تولید کمپانی نیست، باز هم احساس و هیجان زیادی می‌تواند ایجاد کند.

کانسپت تویوتا کیکای

اگر از دیدگاه سنتی خودرو به آن نگاه کنیم،این مدل ظاهر چندان خوبی ندارد، ولی در عین حال، یک جلوه جدید ایجاد کرده است. کانسپت کیکای به همراه کانسپت‌های دیگر تویوتا، رسماً در نمایشگاه توکیوی امسال ارائه خواهد شد.

کانسپت تویوتا کیکای

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی