پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

درخواست گروه صنعتی آمیکو از مردم/ برای سلامتی یکدیگر ماسک بزنیم

با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور گروه صنعتی آمیکو در اقدامی جالب توجه، از مردم خواسته است تا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ابتدای اسفندماه بود که به طور رسمی خبر ورود ویروس کرونا به کشور اعلام شد. در پی اعلام این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۹

با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور گروه صنعتی آمیکو در اقدامی جالب توجه، از مردم خواسته است تا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ابتدای اسفندماه بود که به طور رسمی خبر ورود ویروس کرونا به کشور اعلام شد. در پی اعلام این خبر شرکت های خودروسازی از جمله پیشگامان ورود به این حوزه در مباحث مربوط به مسئولیت اجتماعی بودند.

هر یک از خودروسازان کشور به شیوه و روش های محتلف سعی کردند تا مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و خانه نشینی دعوت کنند تا سرعت انتشار و فراگیری این ویروس روند نزولی پیدا کند.

در این میان گروه صنعتی آمیکو یکی از شرکت هایی بود که به دفعات با طرح های گرافیکی سعی کرد مسئولیت خود در این حوزه را انجام دهد.

حالا با اوج گرفتن دوباره این ویروس در کشور و شدت یافتن این بیماری، آمیکو باز هم دست به کار شده است و با ایجاد تغییراتی در لوگوی این شرکت، از مردم خواسته است تا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

عمق داخلی سازی آسنا به 27.8 درصد رسید

علت تمایر برند آمیکو از سایر رقبا چیست؟

16 خرداد روز جهانی محیط زیست/ آمیکو آسنا دوست دار محیط زیست

همکاری آمیکو و هلال احمر برای کمک به مناطق محروم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی