پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M4 GTS

رونمایی ب ام و ، از باواریایی M4

شرکت خودروسازی ب ام و ، از جدیدترین محصول خود که قرار است در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن به نمایش بگذارد، پرده برداری کرد. نمایشگاه اتومبیل توکیو  تنها یک بهانه برای خودنمایی ب ام و M4 GTS می باشد ، چرا که در همین معرفی آنلاین نیز شرکت خودروسازی ب ام و  ، این محصول را […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی ب ام و ، از جدیدترین محصول خود که قرار است در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن به نمایش بگذارد، پرده برداری کرد. نمایشگاه اتومبیل توکیو  تنها یک بهانه برای خودنمایی ب ام و M4 GTS می باشد ، چرا که در همین معرفی آنلاین نیز شرکت خودروسازی ب ام و  ، این محصول را به طور کامل معرفی کرده است ، پس بدون هیچ مقدمه ای ، به بررسی این باواریایی خشن می‌پردازیم.

 ب ام و M4 GTS ب ام و M4 GTS

به عنوان یک نمونه ممتاز ویژه با جبهه‌ای جدید، ب ام و  M4 GTS به یک کیت بدنه آیرودینامیکی تهاجمی منحصر به فرد مجهز شده که این کیت بدنه شامل شکاف جلو بزرگ‌تر، کاپوتی جدید اسپرت و عضلانی‌تر با هودی بزرگ در مرکز آن، باله عقب فیبرکربنی قابل تنظیم که توسط پایه‌های آلومینیومی مات به درب صندوق عقب متصل شده است، خروجی‌های چهارتایی اگزوز تیتانیومی به صورت جفتی در دو گوشه سپر، دیفیوزری جدید در زیر سپر عقب و رینگ‌هایی آلیاژی منحصر به فرد طلایی رنگ با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2 می‌شود. در ضمن برای سیستم روشنایی جلو نیز بی ام و چراغ‌های LED و برای عقب هم از مجموعه چراغ‌های OLED استفاده کرده است.

ب ام و M4 GTS

در زیر کاپوت این باواریایی، از یک موتور 3 لیتری توئین توربو شش سیلندر استفاده شده است ، که با رساندن دور موتور آن به محدوده مورد نظر، حداکثر 500 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شتابی 3.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 305 کیلومتر بر ساعتی را به همراه دارد.

جالب است که بدانید از این نسخه از M4 تنها 700 دستگاه تولید خواهد شد که 300 دستگاه آن برای بازار آمریکا و تنها 30 دستگاه برای بازار انگستان است. قیمت پایه این مدل بیش از 121 هزار پوند است.

ب ام و M4 GTS

اگر خودروی آلمانی دارید ، مراقب جیبتان باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • Mohammad | 22/07/1394 در 11:59

    Kheyli mashine khobiye dame hame bmw baza garm

کیوسک مطبوعاتی