پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

مالیات از جولان دلالان در بازار جلوگیری می کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس شورای اسلامی ارائه شده ‌و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۹

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس شورای اسلامی ارائه شده ‌و امیدواریم هرچه زودتر این طرح تصویب شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی خودرو در دست بررسی و اقدامات لازم است، گفت: این طرح شامل برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت است و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح قیمت خودرو کاهش یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این طرح در بلندمدت این است که تولید خودرو و عرضه آن افزایش یابد، افزود: قطعا با این شیوه قیمت خودرو کاهش محسوسی پیدا می‌کند.

وی افزود: بر‌اساس طرح جامع ساماندهی خودرو، کسانی که چندین خودرو به‌نام دارند و افراد سودجویی که اقدام به دلالی یا احتکار خودرو می‌کنند و سبب گرانی در بازار می‌شوند باید مالیت بر خودرو بپردازند. مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.

طاهری یادآور شد: طرح جامع ساماندهی خودرو ارائه شده و در کمیسیون مربوط برررسی و امیدواریم هر چه زودتر نهایی شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

عرضه محصول جدید آمیکو در سال جاری

شاهين، كوييك- اس و ساينا- اس عرضه می ‌شوند/ زمان تحويل هر سه خودرو سال جاری است

پژو 2008 موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد

بحث اخذ مالیات سنگین از دلالی خودرو صفر چقدر جدی است؟

اصلاح قیمت خودرو در مراحل پایانی

گرانی خودرو ماحصل افزایش شاخص های کلان اقتصادی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی