پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهاد کروز در صنعت خودرو کشور

شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین قطعه سازان کشور توانسته با تکیه بر توان مهندسان ایرانی و متخصصان این مرز و بوم نقش به سزایی در صنعت خودرو کشور ایفا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت کروز یکی از قطعه سازان بزرگ کشور است در طول 38 سال اخیر است. شاید در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۹

شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین قطعه سازان کشور توانسته با تکیه بر توان مهندسان ایرانی و متخصصان این مرز و بوم نقش به سزایی در صنعت خودرو کشور ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت کروز یکی از قطعه سازان بزرگ کشور است در طول 38 سال اخیر است. شاید در ابتدا تاسیس این کارخانه به ذهن کسی نمیرسید که این شرکت بتواند با گذشت مدت زمان کوتاهی به نقش آفرینی مثبت در بازار خودرو رو آورد.

حال این شرکت به واسطه باور به توان داخلی مهندسان ایرانی توانسته زمینه اشتغال زایی سالانه 15 هزار نفری را فراهم آورد و جایگاه خود را به عنوان برندترین قطعه ساز ایران تثبیت بخشد.

شرکتی که 9 سال از 61 فعالیت خود را با تولید قطعات کلیدی خانگی شروع کرده است توانسته ظرفیت خود را در جهت ارتقای تولید داخلی به 13 سرفصل قطعات خودرویی وسعت بخشد.

اما به تناسب هرچه شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات این شرکت که خواست مهم مقام معظم در طول سال های اخیر مبنی بر حمایت از صنعت ایرانی بوده است بوده ایم، خط تخریب جدیدی نیز برای به حاشیه بردن دستاوردهای آن شکل میگیرد.

در آخرین نمونه آن تعدادی از کانال های رسانه ای که چون روز برای این شرکت مشخص است که از کدام افراد خط و جهت خود را می‌گیرند با عنوان کردن مسائلی از جمله اینکه مافیای قطعه سازی خودرو کشور و عامل گرانی آن این شرکت است سعی در دور کردن اذهان از موفقیت های این شرکت کرده اند.

از آنجا که مطالب این افراد مبتنی بر ادله و سندهای متقن نبود در دادگاه تجدید نظر نیز محکوم به اعلان رسمی عذرخواهی خود از پرسنل و کارگران این شرکت موفق ایرانی شدند.

درهرصورت آنچه محل توجه است آنکه؛ هرچه سریعتر برخورد قاطعی با کسانی که چشم دوخته اند تا با استفاده از این حربه رسانه ای، این شرکت قطعه ساز داخلی را حاشیه کشانده تا بار دیگر عرصه برای جولان آنها در وارد کردن قطعه از کشورهای خارجی فراهم شود صورت بگیر تا دیگر شاهد شکل‌گیری چنین خط تخریب های پلیدی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

خروج کروز از زنجیره واردات با بومی سازی قطعات خودرو

ارسال بسته معیشتی به مناطق محروم توسط کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن

دومین عذرخواهی کانال تلگرامی « اختاپوس » از شرکت کروز

همکاری کروز در راستای ساخت قطعات استراتژیک خودرو با نخبگان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی