پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاهین (2)

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از فردا

قائم مقام مدیرعامل سایپا، در حاشیه مراسم قرعه کشی محصولات سایپا از جدیدترین برنامه فروش محصولات این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: مشتریانی که در این طرح فروش موفق به تکمیل وجه نشوند و نامشان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۹

قائم مقام مدیرعامل سایپا، در حاشیه مراسم قرعه کشی محصولات سایپا از جدیدترین برنامه فروش محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: مشتریانی که در این طرح فروش موفق به تکمیل وجه نشوند و نامشان در قرعه کشی نباشد، می توانند از فردا در پیش فروش جدید سایپا در قالب طرح های مشارکت در تولید شرکت نمایند.

باقری افزود: طرح جدید عرضه محصولات سایپا که بر اساس قواعد مشارکت در تولید اجرایی می شود، دارای سود مشارکت بوده و حداکثر برنامه تحویل خودروها مربوط به مهر ۱۴۰۰ خواهد بود. بدیهی است مشتریانی که در ۴۸ ماه گذشته از طرح های فروش ایران خودرو و سایپا استفاده کرده باشند، نمی توانند در این طرح فروش شرکت نمایند.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در پایان گفت: این طرح مشارکت در تولید هم با قرعه کشی همراه خواهد بود و محصولات مختلفی در این طرح فروش عرضه می شوند. مشتریان محصولات سایپا توجه داشته باشند که می توانند از فردا با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت، مراحل ثبت نام را طی نمایند. همچنین اگر قبلا در طرح های فروش سایپا شرکت کرده اند و در قرعه کشی برنده نشده اند، صرفا با مراجعه به سایت فروش سایپا می توانند تا با تغییر کد فروش و نام خودرو، در پیش فروش جدید حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

قرعه کشی پیش فروش یکساله محصولات سایپا انجام شد

هدفگذاری ۳۰۰ میلیون یورویی سایپا در توسعه ساخت داخل در سال جاری

خواب های طلایی!/ مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس موتور جدید

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه

ایران خودرو و سایپا به حیات خلوت دولت تبدیل شده اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی