پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

عبور تولید روزانه سایپا از 2200 دستگاه خودرو

باتوجه به اجرای برنامه‌های تقویت زنجیره تامین و پروژه‌های داخلی‌ سازی قطعات، میانگین تولید روزانه محصولات سایپا در خرداد ماه ۹۹ از ۲۲۰۰ دستگاه عبور کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با اجرای برنامه‌های تقویت زنجیره تامین و پروژه‌های داخلی‌سازی قطعات و افزایش سهم داخل، میانگین تولید روزانه محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۹

باتوجه به اجرای برنامه‌های تقویت زنجیره تامین و پروژه‌های داخلی‌ سازی قطعات، میانگین تولید روزانه محصولات سایپا در خرداد ماه ۹۹ از ۲۲۰۰ دستگاه عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با اجرای برنامه‌های تقویت زنجیره تامین و پروژه‌های داخلی‌سازی قطعات و افزایش سهم داخل، میانگین تولید روزانه محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازه خردادماه ۹۹ به ۲۲۰۰ دستگاه رسید و از آن عبور کرد.

روند افزایشی تولید محصولات سایپا در سال ۹۸ به گونه‌ای بود که این گروه خودروسازی با بیشترین تیراژ تولید در سال گذشته به جایگاه خودروساز اول کشور دست یافت.

این روند افزایشی در سال ۹۹ نیز ادامه پیدا کرد و میانگین تولید روزانه سایپا در خردادماه ۹۹ به عدد قابل توجه ۲۲۷۶ دستگاه در روز رسید.

این افزایش تولید و تیراژ روزانه بیش از ۲۲۰۰ دستگاه، در حالی ثبت شده است که علاوه بر محدودیت همکاری‌های بین‌المللی ناشی از تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا نیز تغییرات فنی مهندسی در خطوط تولید و ملاحظات شیفت‌بندی در ساعت های کاری کارکنان را الزامی کرده است.

انتهای پیام/

اعلام اسامی منتخب ساعت ۱۰ صبح فردا/ آغاز واریز وجه علی‌الحساب از سی ام تیرماه

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا فردا اعلام می شود

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از فردا

قرعه کشی پیش فروش یکساله محصولات سایپا انجام شد

هدفگذاری ۳۰۰ میلیون یورویی سایپا در توسعه ساخت داخل در سال جاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی