پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش محصولات سایپا

عرضه دوباره سه محصول جدید سایپا/ شاهين، كوييك.اس و ساينا.اس با سود مشاركت پیش فروش می شود

شرايط جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا با عنوان طرح فروش مشاركت در توليد محصولات اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در اين طرح، سه محصول شاهين، كوييك.اس و ساينا.اس با موعد زمان تحويل شهريور و مهر 1400 عرضه مي‌شوند. براي خودرو شاهين، پيش‌پرداخت 80 ميليون توماني با سود مشاركت 6 و سود […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۹

شرايط جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا با عنوان طرح فروش مشاركت در توليد محصولات اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در اين طرح، سه محصول شاهين، كوييك.اس و ساينا.اس با موعد زمان تحويل شهريور و مهر 1400 عرضه مي‌شوند.

براي خودرو شاهين، پيش‌پرداخت 80 ميليون توماني با سود مشاركت 6 و سود انصراف 3 درصد، براي خودرو كوييك.اس مبلغ 40 ميليون و 800 هزار تومان و براي خودرو ساينا.اس مبلغ 39 ميليون و 800 هزار تومان با سود مشاركت 5,6 و سود انصراف 5,3 درصدي در نظر گرفته شده است.

قيمت نهايي خودرو بر اساس قيمت در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان محاسبه خواهد شد و تمامي محدوديت‌هاي موجود در طرح هاي قبلي، در طرح فروش مشاركت در توليد نيز برقرار است.

متقاضيان مي‌توانند از ساعت 10 صبح امروز يكشنبه 29 تيرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزي با ورود به سايت اينترنتي فروش محصولات به نشاني saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام كنند.

گفتني است متقاضياني كه در طرح خرداد و تيرماه سال جاري جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يكساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام كرده و از منتخبان طرح‌هاي مذكور نبوده‌اند، نياز به دريافت كد كاربري و رمز عبور مجدد ندارند.

انتهای پیام/

قیمت محصولات سایپا با مجوز شورای رقابت افزایش یافت

عبور تولید روزانه سایپا از 2200 دستگاه خودرو

اعلام اسامی منتخب ساعت ۱۰ صبح فردا/ آغاز واریز وجه علی‌الحساب از سی ام تیرماه

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا فردا اعلام می شود

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از فردا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی