پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

صنعت خودرو ثابت كرده که در سخت ترين شرايط بر مشكلات فائق مي آید

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي، مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن اطلاع دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد طهماسبي با اشاره به ضرورت حمايت از پروژه هاي داخلي سازي در صنعت خودروي كشور، تصريح كرد: پايان وابستگي به خارج و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۹

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي، مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد طهماسبي با اشاره به ضرورت حمايت از پروژه هاي داخلي سازي در صنعت خودروي كشور، تصريح كرد: پايان وابستگي به خارج و شركت هاي خارجي در صنعت خودرو كشور امري ضروري است و از اين رو خودروسازان مي بايست با اتكا به شركت هاي دانش بنيان و قطعه سازان داخلي كه امكانات و دانش خوبي در جهت ساخت قطعات مورد نياز صنعت خودرو دارند در جهت اهداف و برنامه هاي بلند مدت خود گام هاي استواري بردارند.

وي افزود: مردم انتظار دارند كه خودروهاي ساخت داخل از كيفيت بالايي برخوردار باشند، لذا داخلي سازي بايد به نحوي باشد كه موجب افزايش كيفيت و رضايتمندي مشتريان شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن، تحريم ها را فرصتي در جهت خودكفايي دانست و گفت: تحريم ها در روند فعاليت همه صنايع كشور تاثير گذار بوده است اما بايد بتوانيم تهديد ها را به فرصت تبديل كرده و از داشته هاي خودمان بهره برداري مناسب كنيم.

وي افزود: خودروسازان با عملكرد خود اثبات كرده اند كه در سخت ترين شرايط و بحران ها، قادر هستند بر مشكلات فائق آيند و با كمترين امكانات به راهي كه در پيش گرفته اند ادامه دهند.

نماينده مردم ني ريز و استهبان در مجلس شوراي اسلامي افزايش بومي سازي خودروهاي ساخت داخل را ضروري دانست و گفت: افزايش تيراژ توليد و ارتقاي كيفيت وظيفه خودروسازان است و در مقابل وظيفه مجلس شوراي اسلامي ريل گذاري در جهت تسهيل مشكلات و كمك به حل بحران ها است.

وي ادامه داد: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي و در قالب كارگروه هاي تخصصي مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن مجلس ارائه كنند تا بتوانيم در سال جهش توليد به كمك وزارت صنعت، معدن و تجارت از اين بخش از صنعت حمايت مناسب كنيم.

انتهای پیام/

افزايش سطح همكاري خودروسازان با قطعه سازان ضرورت دارد

عرضه دوباره سه محصول جدید سایپا/ شاهين، كوييك.اس و ساينا.اس با سود مشاركت پیش فروش می شود

قیمت محصولات سایپا با مجوز شورای رقابت افزایش یافت

عبور تولید روزانه سایپا از 2200 دستگاه خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی