پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودروهای دوگانه سوز ایران خودرو

مالکان خودروهای دوگانه سوز توجه کنند

به گفته مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور، فقط گواهی سلامت خودروهای دوگانه ‌سوز ثبت شده در سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) اعتبار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور با اشاره به اینکه فقط گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز ثبت شده […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۹

به گفته مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور، فقط گواهی سلامت خودروهای دوگانه ‌سوز ثبت شده در سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور با اشاره به اینکه فقط گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز ثبت شده در سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) اعتبار دارد اظهار کرد: افرادی سودجو و متخلف از طرق مختلف اقدام به صدور ارائه گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز به مالکان این نوع خودروها می‌کنند که به هیچ عنوان این نوع گواهی‌ها اعتبار ندارد.

وی به مردم و مالکان خودروهای دوگانه‌سوز توصیه کرد: به هیچ‌عنوان تحت تاثیر تبلیغات و درخواست‌های این افراد سودجو و متخلف قرار نگیرند، چون هزینه‌ای که بابت صدور این گواهی به این افراد می‌دهند بی نتیجه است و دادن این نوع گواهی‌ها بازی با جان مردم و از دست دادن مال آنهاست و منجر می‌شود صدمات جبران‌ناپذیری برای مالکان خودروها ایجاد کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مالکان خودروها تست سلامت و گواهی سلامت را از مراکز معاینه فنی معتبر تهیه کنند و آگاه باشند که این نوع تست و آزمایش‌های سلامت به نفع خود و جامعه است.

وی اشاره کرد: همه مراکز معاینه فنی در حال حاضر باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی هستند و ساعت کار آنها از ساعت ۸ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت اجباری است و چنانچه با استقبال مراجعه‌کنندگان مواجه باشند، تا زمان استقبال فعال خواهند بود و هر خط از مراکز معاینه فنی در حال حاضر ۱۵۰ خودرو را حداکثر در هشت ساعت پذیرش می‌کند.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون در همه مراکز معاینه فنی خودرو پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت می‌شود و این مراکز به تب سنجی مجهز شده‌اند و رانندگان خودرو مجبور نیستند برای انجام امور اخذ معاینه فنی از خودروی خود خارج شوند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

رشد 47 درصدی تولید خودروهای دوگانه سوز در کشور

ثبت نام 60 هزار نفر در طرح دوگانه سوز کردن خودروها

عملیات تبدیل وانت بارها و تاکسی ها 100 درصد رایگان است

آغاز ثبت نام متقاضیان گاز سوز کردن خودروها

ناوگان عمومی کشور رایگان دوگانه سوز می شوند

تعامل وزارت نفت و وزارت صمت برای تولید خودرو‌های پایه گازسوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی