پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی

بوگاتی برای بچه ها هم خودرو تولید کرد/ اسباب بازی 35 هزار دلاری بوگاتی برای بچه ها معرفی شد

شرکت خودروسازی بوگاتی دست روی دست نگذاشته این بار به سراغ بچه ها رفته محصولی جدید با قیمت بسیار کم در مقایسه با دیگر محصولاتش معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هر چند که با شیوع کرونا تقاضا برای خرید خودروهای گران قیمت کاهش یافته است اما بوگاتی دست روی دست نگذاشته […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۹

شرکت خودروسازی بوگاتی دست روی دست نگذاشته این بار به سراغ بچه ها رفته محصولی جدید با قیمت بسیار کم در مقایسه با دیگر محصولاتش معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هر چند که با شیوع کرونا تقاضا برای خرید خودروهای گران قیمت کاهش یافته است اما بوگاتی دست روی دست نگذاشته و با معرفی محصولی جدید و البته بسیار کم قیمت در مقایسه با قیمت دیگر محصولات این شرکت به دنبال جذب مشتریان جدید است. خودروی بوگاتی بیبی ۲ با الهام از یک خودروی قدیمی این شرکت که حدود یک قرن قبل معرفی شد، ساخته می شود و دارای پیشرانه الکتریکی و قیمت ۳۵ هزار دلاری خواهد بود.

اتوره بوگاتی- بنیان گذار این خودروسازی در سال ۱۹۲۶ خودروی مذکور را بر اساس طرح خودروهای مسابقه ای آن زمان برای پسرش ساخت. با این حال مدل جدید ۷۵ درصد بزرگ تر از نمونه قدیمی ساخته می شود که قابلیت تنظیم روی سه حالت در آن وجود خواهد داشت. بسته به تنظیمات اعمال شده، خودرو ا سرعت ۱۲ مایل بر ساعت تا ۳۰ مایل بر ساعت حرکت می کند و بیشتر مناسب کودکان بالای ۱۰ سال خواهد بود.

در مدل آپشنال این خودرو که قیمتی بین ۵۰ هزار تا ۶۸ دلار خواهد داشت، این امکان به والدین داده شده که بتوانند با استفاده از دکمه ای، سرعت را کنترل کنند که این سرعت می تواند تا ۴۲ مایل بر ساعت نیز برسد. با هر بار شارژ خودرو، امکان طی کردن مسافتی معادل ۳۱ مایل وجود خواهد داشت.

اندی والاس- راننده آزمایش کننده خودروهای بوگاتی که تست های سرعت خودروی بوگاتی شیرون در سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت را انجام داده است با دفاع از قرار دادن امکان کنترل سرعت گفت: در قدرتمندترین نمونه خودروی فوق از کنترل کننده سرعت استفاده کرده ایم که می تواند ایمنی را در عین حفظ جنبه سرگرمی افزایش دهد.

بوگاتی برای متقاعد کردن والدین برای خرید این محصول، در پیشنهادی وسوه کننده اعلام کرده است که رنگ به کار رفته در این خودروها همان رنگ به کار رفته در مدل شیرون خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

عنوان سریعترین خودرو از آن کدام خودروساز است؟

قدرت باورنکردنی سیستم تهویه مطبوع بوگاتی شیرون

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

میلیاردر عشق ماشین!/ مانی خوشبین و کلکسیونی از خاص ترین خودروهای جهان

داستان جعلی فروش بوگاتی شاه مخلوع در سه سال اخیر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی