پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید سلیمانی از سایپا

افزایش ۳۶ درصدی تولید فنرسازی زر سایپا در چهارماه نخست سال / تحقق ۹۳ درصدی هدفگذاری سالانه تولید

سیدجواد سلیمانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از خط تولید شرکت فنرسازی زر در تهران بازدید کرد و برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید و تحقق جهش تولید را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این بازدید، مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گزارشی از موفقیت های این شرکت در زمینه های مختلف […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۹

سیدجواد سلیمانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از خط تولید شرکت فنرسازی زر در تهران بازدید کرد و برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید و تحقق جهش تولید را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این بازدید، مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گزارشی از موفقیت های این شرکت در زمینه های مختلف عملیاتی ارائه کرد و گفت: شرکت فنرسازی زر موفق شد با تولید ۸۰۲ تن انواع محصولات در تیرماه ۹۹ بیش از ۹۳ درصد هدفگذاری تولید خود در چهارماه نخست سال را محقق کند.

بیت الله رضائی افزود: در سال جهش تولید و باوجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تلاش کارکنان این شرکت موفق شدیم تداوم و افزایش تولید را محقق کرده و به اهداف و هدفگذاری های سالانه تولیدی دست پیدا کنیم.

رضایی ادامه داد: شرکت فنرسازی زر از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه موفق به تولید ۱۹۹۰ تن تولید انواع فنرهای تخت و پارابولیک شده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این روند با برنامه ریزی یکپارچه و تامین به موقع مواد اولیه و متعلقات تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا با افزایش عملکرد و ثبت آمارهای افزایشی، تحقق واقعی جهش تولید را در شرکت فنرسازی زر شاهد باشیم.

گفتنی است، شرکت فنرسازی زر یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که در سه سایت تهران، گلپایگان و زاهدان در زمینه تولید انواع فنرهای خودروهای سنگین، تجاری، سبک و حوزه ریلی فعالیت دارد.

انتهای پیام /

سهم 47درصدی زامیاد از خودروهای تجاری کشور/ تداوم عملكرد زامياد برای تحقق “جهش توليد”

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا انجام شد / اسامی منتخبان فردا اعلام می‌شود

پیش فروش چهار محصول سایپا با سود مشارکت در سرمایه گذاری/ قرعه کشی طرح مشارکت در تولید؛ شنبه، چهارم مرداد

افزایش ۱۲۷ درصدی قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو/ تغییرات قیمت ارز و نهاده‌ها، بهای تولید خودرو را صعودی کرده است

اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی/ کاهش التهاب بازار با طرح های فروش خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی