پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

پرداخت تسهیلات کرونایی به 12 هزار تاکسیران

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور، قریب به 12 هزار نفر از تاکسیرانان از تسهیلات کرونایی بهره مند شده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور با اشاره به استفاده تقریبا ۱۲ هزار نفری تاکسیرانان کشور از تسهیلات کرونایی، اعلام کرد که تسهیلات دوم مربوط به مشاغل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور، قریب به 12 هزار نفر از تاکسیرانان از تسهیلات کرونایی بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور با اشاره به استفاده تقریبا ۱۲ هزار نفری تاکسیرانان کشور از تسهیلات کرونایی، اعلام کرد که تسهیلات دوم مربوط به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا شده و توسط وزارت رفاه در حال انجام است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی تاکسیرانان، بیان کرد که به دنبال شیوع ویروس کرونا، تسهیلات قرض الحسنه تاکسیرانان برای برخی از رانندگان با هماهنگی بنیاد علوی اختصاص داده شده و 25 هزار فقره تسهیلات با مبلغ 2 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در این راستا گفت: مبلغ این تسهیلات 6 میلیون تومان تعیین شده و در گام نخست ثبت نام رانندگانی در حال انجام است که دارای بیمه تامین اجتماعی بودند.

ضامنی در پایان اشاره کرد: هنگامی که رانندگان در سامانه کارا ثبت نام می ‌کنند، بانک عامل جهت دریافت تسهیلات کرونایی مشخص می‌ شود و رانندگان با مراجعه به بانک و ارائه چک یا سفته‌، بدون نیاز به ضامن مضاعف می توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی