پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساخت مترو

ساخت خط 10 مترو به طول 21 کیلومتر

مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام کرد: خط 10 مترو تهران به طول 21 کیلومتر ساخته می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران در خصوص ساخت خط ده متروی تهران که صبح امروز در قالب صبحانه کاری برگزار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام کرد: خط 10 مترو تهران به طول 21 کیلومتر ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران در خصوص ساخت خط ده متروی تهران که صبح امروز در قالب صبحانه کاری برگزار شد گفت: هر خط جدید که بخواهد اجرا شود باید از یکی از خطوط منشعب شده باشد.

وی ادامه داد: مسیر اولیه در نظر گرفته شده برای منطقه ۲۲ مسیری است که ۲۱ کیلومتری بوده و مد نظر ما این است که از میدان کتاب شروع شده و به وردآورد می رسد.

امام گفت: پیشنهاد ما این است که در سه نقطه از این ۲۱ کیلومتر آغاز به ساخت داشته باشیم و به میدان کتاب متصل بشویم تا پیشرفت ها بهتر باشد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران تصریح کرد: برنامه ما این است که مطالعات خط ده در بخش غرب انجام شود که امروز هم آغاز شده است و پیمانکاری برای آن انتخاب شده است.

وی با اشاره به برخی محدودیت ها و مشکلات گفت: باید یادمان باشد که لینک و اتصال میان خط ده و خط هفت موضوعی حیاتی و مهم قلمداد شود.

امام درخصوص مدل مالی این پروژه هم گفت: باید میان شهرداران مناطق درگیر این ماجرا یک ارتباط مستمری برقرار شود و مدل مالی اجرای سه کیلومتر اتصالی به خط هفت بررسی شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

زمان بهره برداری از ایستگاه های مترو کاهش می یابد

رونمایی از 2 رام قطار جدید در خطوط مترو شهری

تداوم فعالیت مترو تهران/ کاهش آمار مسافران طی 2 روز اخیر

لغو طرح ترافیک به شرط تعطیلی مترو

تنها 9 درصد ورودی های مترو در معرض خطر وقوع سیلاب

خط 10 مترو تهران در نیمه دوم سال جاری ساخته می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی