پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

هماهنگی تعطیلات قطعه سازان و خودروسازان

پیرو توافقات صورت گرفته در کمیته خودرو مقرر شد تا تعطیلات صنعت قطعه‌سازی به صورت همزمان با گروه صنعتی ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) صورت پذیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با اعلام زمان تعطیلات تابستانی خودروسازان برای ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) و سایپا (۹ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه)، دبیر انجمن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹

پیرو توافقات صورت گرفته در کمیته خودرو مقرر شد تا تعطیلات صنعت قطعه‌سازی به صورت همزمان با گروه صنعتی ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با اعلام زمان تعطیلات تابستانی خودروسازان برای ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) و سایپا (۹ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه)، دبیر انجمن سازندگان قطعه و مجموعه‌های خودرو در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل دو خودروساز با اشاره به اینکه اعمال تاریخ‌های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان موجب سردرگمی و بی‌نظمی در تولید قطعه‌سازان خواهد شد؛ خواستار انتخاب زمان واحد برای اعمال این تعطیلات شد.

براین اساس، پیرو توافقات صورت گرفته در کمیته خودرو امروز(چهارشنبه) که با حضور شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا و همچنین انجمن قطعه‌سازان برگزار شد، مقرر گردید تا تعطیلات صنعت قطعه‌سازی به صورت همزمان با گروه صنعتی ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) صورت پذیرد.

همچنین به منظور حفظ تولید گروه خودروسازی سایپا در طی تعطیلات صنعت قطعه‌سازی، مقرر شد تا قطعه‌سازان در طول تعطیلات گروه سایپا (۹ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه)، قطعات مورد نیاز این خودروساز را تولید و به شرکت ارسال کند تا در زمان تعطیلات شرکت‌های قطعه‌ساز، خللی در تولید این شرکت صورت نگیرد و از ذخایر دریافتی استفاده کنند.

نامه انجمن قطعه سازان

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دنا EF7 چه قیمتی است؟

با کیفیت های بی استاندارد شماره گذاری نمی شوند

اتمام تعهدات مرحله نخست فروش فوق العاده ایران خودرو/ اجرای مرحله دوم به زودی

تولید و عرضه ۱۳ هزار خودرو رانا پلاس تا پایان امسال

تاکید مقیمی بر بهره مندی از ظرفیت های کمیته امداد در توسعه صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی