پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باتری خودرو 3

افزایش قیمت ارز عامل صعود 80 درصدی قیمت باتری خودرو

به گفته رئیس اتحادیه باتری سازان کشور، افزایش قیمت ارز کاملا بر قیمت باتری تاثیر گذار بوده و موجب افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تقی علی اکبری رئیس اتحادیه باتری سازان کشور اظهار کرد: افزایش قیمت ارز کاملا بر قیمت باتری تاثیر گذار بوده و موجب افزایش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه باتری سازان کشور، افزایش قیمت ارز کاملا بر قیمت باتری تاثیر گذار بوده و موجب افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تقی علی اکبری رئیس اتحادیه باتری سازان کشور اظهار کرد: افزایش قیمت ارز کاملا بر قیمت باتری تاثیر گذار بوده و موجب افزایش ۸۰ درصدی قیمت باتری شده است اما متاسفانه علی رغم تاثیر مستقیم نرخ ارز بر قیمت باتری در روند کاهشی قیمت ارز شاهد کاهش قیمت باتری از سوی کارخانجات نیستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه اینکه ۹۰ درصد مواد اولیه تولید باتری در داخل تامین می شود چرا قیمت باتری ۸۰ درصد افزایش داشته، بیان کرد: افزایش قیمت ها از سوی کارخانجات تولیدی صورت گرفته لذا پاسخ این سوال را می بایست کارخانجات بدهند و بنده اطلاعی از این موضوع ندارم.

رئیس اتحادیه باتری سازان کشور درباره رعایت استانداردهای لازم در تولید باتری های داخلی گفت: تمام باتری های تولید داخل از استانداردهای لازم برخوردار بوده و دارای حداقل یک سال گارانتی هستند.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که به منظور جلوگیری از خرید باتری های تقلبی، مردم هنگام خرید باید به چه مواردی توجه کنند، گفت: باتری تقلبی در کشور وجود ندارد و تعداد محدودی از باتری هایی که به صورت قاچاق از خارج وارد شده اند و ممکن است در گمرک رسوب کرده باشند کیفیت لازم را نداشته اما باتری های تولید داخل از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

رئیس اتحادیه باتری سازان کشور اشاره کرد: یکی از مشکلاتی که این روزها در اتحادیه باتری سازان با آن مواجهه هستیم، عدم صدور فاکتور از سوی کارخانه تولیدکننده باتری اصفهان است که قیمت باتری را در سیستم ثبت می کند اما برای مشتری فاکتور صادر نمی کند که دلیل آن نیز مشخص نیست.

انتهای پیام/ منبع: خبر خودرو

چه زمانی عمر باتری خودرو به پایان می رسد؟/ آشنایی با روش های جلوگیری از خراب شدن زودهنگام باتری خودرو

شارژ سریع باتری خودروهای الکتریکی خراب می کند

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای تولید باتری خودرو

بهره برداری از طرح جدید شرکت اشجع باتری با حضور وزیر صمت

تذکراتی در مورد باتری به باتری کردن خودرو

رعایت یک نکنه ایمنی در باز و بست کردن بست های باتری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی