پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم رونمایی از محصول جدید آمیکو (24)

شركت آميكو از كاميونت هاي كاربري خود رونمايي كرد

شركت آميكو به عنوان يكي از خودروسازان بخش تجاري كشور كه از سال ١٣٦٨ فعاليت مي كند، از كاميونت هاي ٥.٢ تني كاربري خود با حضور نمايندگان وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي، سازمان حمايت از حقوق توليد كنندگان و مصرف كنندگان، نمايندگان مجلس، كميته امداد امام خميني(ره) و اصحاب رسانه رونمايي كرد. به گزارش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

شركت آميكو به عنوان يكي از خودروسازان بخش تجاري كشور كه از سال ١٣٦٨ فعاليت مي كند، از كاميونت هاي ٥.٢ تني كاربري خود با حضور نمايندگان وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي، سازمان حمايت از حقوق توليد كنندگان و مصرف كنندگان، نمايندگان مجلس، كميته امداد امام خميني(ره) و اصحاب رسانه رونمايي كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

وحيد محمدي ريس سازمان فروش آميكو ضمن اشاره به فعاليت هاي آميكو در حوزه خودروهاي تجاري با برند ايراني گفت: آميكو تنها يك خودروساز نيست بلكه يك برند صنعتي ايراني است كه سعي دارد نيازهاي داخلي كشور را تا جاي ممكن با استفاده از توانمندي هاي داخلي و فعال سازي اشتغال پايدار پاسخ دهد.

او ادامه داد: كاميونت هاي كاربري آميكو كه به توليد انبوه رسيده اند، در كاربري هاي مختلف خدماتي چون فروشگاه هاي سيار و يا خودروهاي خدمت و امداد مي توانند توسط افراد، اُرگان ها و سازمان ها مورد استفاده قرار بگيرند.

تفتي مديرعامل شركت آفاكو كه به عنوان يكي از شركت هاي دانش بنيان در حوزه كاربري سازي با شركت آميكو مشارکت دارد گفت: فروشگاه هاي سيار ايده اي بود كه شركت آميكو در سال گذشته مطرح كرد و با توجه به تجربه مهندسي كه در شركت آفاكو وجود داشت نمونه هاي اوليه ساخته و مورد تاييد شريك تجاري قرار گرفت.

او ادامه داد: كاميونت هاي كاربري با نگاه كاربري مفيد و ماژولار بودن طراحي شده است و به همين دليل مي تواند فضاي بيشتري نسبت به آنچه كه به نظر مي رسد در اختيار كاربر بگذارد و ضمنا قابليت انعطاف پذيري آن به گونه ايي است که به راحتي مي توان دكور آن را تغيير داد و شغل جديدي را در آن ايجاد كرد.

وي افزود: خط توليد انبوه اين خودروها در سمنان راه اندازي شده است.

انتهای پیام/

كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك / نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

انجام سومین نوبت تست کرونا برای پرسنل آمیکو در تعمیرگاه مرکزی

ظرفیت بخش خصوصی در حوزه CNG بالاست

عرضه محصول جدید آمیکو در سال جاری

درخواست گروه صنعتی آمیکو از مردم/ برای سلامتی یکدیگر ماسک بزنیم

عمق داخلی سازی آسنا به 27.8 درصد رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی