پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان GT-R50

نیسان، طی 3 سال آینده نسخه هیبریدی پرفورمنس از GT-R را معرفی می کند

اشوانی گوپتا مدیر عملیات نیسان موتور گفته است که این شرکت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در خط تولید خودش در ایالات‌متحده است که شامل GT-R هم می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگرچه نیسان GT-R با اتاق R35 در طول عمرش چندین بار از جمله مدل 50GT-R به طراحی ایتال‌ دیزاین بروزرسانی شده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

اشوانی گوپتا مدیر عملیات نیسان موتور گفته است که این شرکت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در خط تولید خودش در ایالات‌متحده است که شامل GT-R هم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگرچه نیسان GT-R با اتاق R35 در طول عمرش چندین بار از جمله مدل 50GT-R به طراحی ایتال‌ دیزاین بروزرسانی شده ‌است، اما تاکنون طراحی مجدد بزرگی را تجربه نکرده است.

اما به زودی شاهد معرفی نسل بعدی این پرچمدار اسپرت نیسان خواهیم بود. اشوانی گوپتا مدیر عملیات نیسان موتور گفته است که این شرکت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در خط تولید خودش در ایالات‌متحده است که شامل GT-R هم می‌شود.

نیسان GT-R50

نیسان در حال کار روی طراحی مجدد GT-R است، که احتمالا سال ۲۰۲۳ عرضه شود. این شرکت ژاپنی همچنین قصد دارد یک نسخه هیبریدی پرفورمنس از GT-R عرضه کند، که از سیستم بازیابی انرژی جنبشی استفاده خواهد کرد. خودرو مسابقه‌ای نیسان در مسابقات لمان یعنی GT-R ال‌ام نیسمو هم از همین تکنولوژی استفاده می‌کند.

نیسان GT-R50

این ادعاها، گزارشاتی که قبلا منتشر شده بود را تکذیب می‌کند. قبلا اعلام شده بود نیسان R36 هیبریدی نخواهد بود، و همچنین GT-R کنونی تا سال ۲۰۲۷ به کار خودش ادامه خواهد داد.

اما آن گزارشات مربوط به سال گذشته بود و از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی از جمله اخراج گون رخ داده است. حالا نیسان در تلاش برای بازگشت به دوران باشکوه سابقش است و خوشحالیم که می‌شنویم مدل خاص خودش را فراموش نکرده است – البته اگر این گزارش توسط مقامات رسمی نیسان تایید شود.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

GT-R بدون محدودیت/ با گران قیمت ترین و خاص ترین محصول نیسان آشنا شوید

رندر نیسان GT-R ، نسل بعدی گودزیلا را به تصویر می کشد

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

قدرتمند ترین نیسان GT-R جهان / 3500 اسب بخار!؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی