پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک

رفع مشکل لاستیک طی روزهای آتی

به گفته رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اگر عاملان عرضه لاستیک قیمت مصوب را رعایت نکنند عاملیت آنها ابطال خواهد شد و افراد جایگزین معرفی می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه در زمینه لاستیک ، انباشت کالا […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

به گفته رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اگر عاملان عرضه لاستیک قیمت مصوب را رعایت نکنند عاملیت آنها ابطال خواهد شد و افراد جایگزین معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه در زمینه لاستیک ، انباشت کالا برای لاستیک های وارداتی در گمرک را داشتیم که با مصوبه ستاد اقتصادی دولت در حال ترخیص است ، اظهار کرد: از سوی دیگر با نهایی شدن قیمت لاستیک تولید داخل که در سامانه بارگذاری شده و رشد ۱۰ درصدی تولید، از روز شنبه (۲۵ مرداد) در تامین لاستیک کشور مشکلی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: ماشین های باری نیز در سامانه مربوطه بارگذاری شده و با حواله راهداری لاستیک با نرخ مصوب به آنها عرضه می شود تابتوانیم عرضه و تقاضا را مدیریت کنیم. اگر عاملان عرضه لاستیک قیمت مصوب را رعایت نکنند عاملیت آنها ابطال خواهد شد و افراد جایگزین معرفی می شوند.

انتهای پیام/ منبع: شاتا

بیش از 1500 واحد خرده فروش تایر، سهمیه ای برای دریافت تایر ندارند

الزام ثبت قیمت تایرها در سامانه 124 قبل از عرضه به بازار

حمایت وزارت صمت از سرمایه گذاران حوزه تولید لاستیک سنگین

نگرانی تایرسازان از حضور خصولتی ها در صنعت تایر

افزایش نظارت و عرضه لاستیک تک نرخی راهکار مقابله با گران فروشی و احتکار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی