پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی تی تی رودستر

آئودی تی تی رودستر همپای باکستر

در بین رودسترهای اسپرت ، پورشه باکستر به یک استاندارد تبدیل شده است.اما در میان آئودی تی تی هم خودروی درخوری است که توانسته به خوبی در این رقابت جای بگیرد.ممکن است بگویید چالاکی پورشه بیشتر است اما در عین حال باید قیمت گران‌تر آن را نیز درنظر داشته باشید. آئودی تی تی در نسل […]

javankhodro
شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

در بین رودسترهای اسپرت ، پورشه باکستر به یک استاندارد تبدیل شده است.اما در میان آئودی تی تی هم خودروی درخوری است که توانسته به خوبی در این رقابت جای بگیرد.ممکن است بگویید چالاکی پورشه بیشتر است اما در عین حال باید قیمت گران‌تر آن را نیز درنظر داشته باشید.

آئودی تی تی در نسل جدید، اسپرت تر و با زوایای تیزتر و پویاتر شده است.این خودرو تعریف معقولی از یک خودروی روباز می باشد.اصول اولیه این خودرو همانند دو نسل پیشین آن است. دو صندلی کوچک عقب در مدل کوپه جای خود را به سقف بازشونده داده‌اند.قیمت پایه آئودی TT از 47 هزار دلار آغاز می‌شود. قیمت مدل تست شده به 54 هزار دلار می رسید.

آئودی تی تی رودستر

با توجه به معماری و پلتفرم ماژولار و تطبیق‌پذیر MQB گروه فولکس ، که روی بسیاری از خودروهای جدید این گروه استفاده می‌شود، حدود 90 کیلوگرم  از وزن تی تی کم شده که در نتیجه ، دینامیک بهتری حاصل شده است.

رانندگی با مدل رودستر مخصوصاً زمانی که سقف آن بسته می باشد ،شباهت زیادی به مدل کوپه دارد. اما در عین حال کمی سنگینی بیشتری احساس می‌شود و احساس پاسخگویی آن نیز کمتر است.

در زیر کاپوت این مدل از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری متداول این روزها قرار دارد که با کمک توربوشارژر چیزی حدود 220 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 96 در 5.2 ثانیه حاصل می‌گردد که ناشی از عملکرد خوب گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه آن است که به صورت استاندارد روی این خودرو قرار می‌گیرد و عملکرد هیجان‌انگیزی نیز در حالت شیفت دستی دارد.

آئودی تی تی رودستر

داخل اتاق این آئودی  به خوبی پرداخت شده و بزرگ و وسیع‌تر از باکستر به نظر می‌رسد. بسیاری از دکمه‌ها و کلیدها جای خود را به سیستم رابط کاربری MMI و سیستم کاکپیت مجازی جدید داده‌اند. در نتیجه یک سادگی مطلوب و فضای مدرنی در کابین این خودرو خلق شده است. نمایشگر 12.3 اینچی با گرافیک بالا، به خوبی وظایفی چون نمایش اطلاعات سرعت و دور موتور را در کنار ناوبری و نقشه و سیستم سرگرمی نشان می‌دهد.خروجی‌های سیستم تهویه نیز به صورت توربین‌های هواپیماهای توربوجت بوده و یک نمایشگر دیجیتالی نیز به طور خلاقانه‌ای در میان آنها جای گرفته است که اطلاعاتی نظیر دمای هوا را نشان می‌دهد.

آئودی تی تی رودستر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی