پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG G63 تیونینگ اینکاس (1)

آشنایی با لیموزین زره پوش مرسدس بنز

شرکت تیونینگ خودرو اینکاس در تازه ترین اقدام خود از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تیونینگ خودرو اینکاس (Inkas) از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرده که به لیموزین تبدیل شده است. در نگاه اول، ظاهر خودرو ما را به یاد شاسی‌بلندهای آف‌رود می‌اندازد؛ اما […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

شرکت تیونینگ خودرو اینکاس در تازه ترین اقدام خود از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تیونینگ خودرو اینکاس (Inkas) از مدل زره‌پوش مرسدس AMG G63 رونمایی کرده که به لیموزین تبدیل شده است. در نگاه اول، ظاهر خودرو ما را به یاد شاسی‌بلندهای آف‌رود می‌اندازد؛ اما طول زیاد آن تنها در مدل‌های لیموزین دیده می‌شود و در حقیقت ترکیبی از خودرو آف‌رود لیموزین به شمار می‌رود.

کارشناسان اینکاس به حفاظت از جان میلیاردرهایی که زندگی خطرناکی تجربه می‌کنند، فکر می‌کردند و به همین دلیل این زره‌پوش مرسدس AMG G63 را به لیموزین تبدیل کرده‌اند. ایده‌ای که شاید برای خیلی افراد خنده‌دار و مسخره باشد، اما مطمئناً برای قشر ثروتمند این‌طور نیست و دلایل منطقی پشت چنین طرز فکری وجود دارد.

مرسدس بنز AMG G63 تیونینگ اینکاس (2)

اینکاس اولین‌بار نیست که چنین پروژه‌ای را انجام می‌دهد، اما اولین‌بار است که آخرین مدل مرسدس بنز کلاس G را به خودرویی لیموزین و ضدگلوله تبدیل می‌کند. الگویی که آن‌ها روی آن کار کردند، همین امسال وارد بازار شد. کارشناسان اینکاس، فاصله محوری G63 را حدود ۴۴۰ سانتی‌متر افزایش دادند. این خودرو تنها برای نشستن چهار نفر ظرفیت دارد، اما فضای کافی برای دو نفر در عقب وجود دارد تا بتوانند به‌راحتی حرکت کنند، زیرا سرنشینان برای پیمودن مسافت‌های طولانی به فضای زیادی برای استراحت نیاز دارند.

سالن لوکس ضدگلوله در داخل اینکاس مرسدس AMG G63

افزایش فضای استراحت سرنشینان، تنها چیزی نیست که آن‌ها با خرید این خودرو به دست می‌آورند. در حقیقت سرنشینان در داخل کابین از گزند اسلحه‌ی مهاجمان محافظت می‌شوند و در فضای آرامش‌بخشی قرار می‌گیرند که فقط سدان‌های لوکس و سطح بالا معمولاً می‌توانند برای مشتریان فراهم کنند. صندلی‌های تکی با کنترل اختصاصی و پوشیده از چرم در داخل کابین وجود دارد که از قابلیت خم شدن و همچنین عملکردهای گرمایش، تهویه و ماساژ بهره می‌برند.

دیوار شیشه‌ای برقی پارتیشن‌بندی‌شده، فضای اختصاصی برای سرنشینان عقب را از فضای سرنشین جلو و راننده جدا می‌کند. دیوار پارتیشن‌بندی‌شده میزبان تلویزیون 4k با صفحه‌ی تخت است. مسافران می‌توانند آن را ازطریق کنترل بین صندلی‌ها تنظیم کنند.

زره‌پوش اینکاس با استانداردهای CEN 1063 BR6 برای محافظت از سرنشینان سازگار است. کف خودرو می‌تواند در مقابل انفجار نارنجک مقاومت کند، درحالی‌که بدنه می‌تواند در مقابل شلیک گلوله‌های انواع اسلحه تا حداکثر کالیبر ۷/۶۲ میلی‌متر دوام بیاورد.

مرسدس بنز AMG G63 تیونینگ اینکاس (5)

اینکاس هیچ تغییری در سیستم محرکه این خودرو ایجاد نمی‌کند و درنتیجه همان پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر با قدرت ۵۸۵ اسب‌بخار در زیر کاپوت مرسدس AMG G63 وجود دارد.

مرسدس بنز AMG G63 تیونینگ اینکاس (3)

اینکاس اطلاعاتی درباره‌ی قیمت این لیموزین زره‌پوش ارائه نمی‌دهد، اما مطمئناً چنین خودروی لوکسی ارزان نیست. قیمت چنین نسخه‌ای برای نسل قبلی مرسدس بنز کلاس G حدود ۱/۲ میلیون دلار بوده است. بنابراین قیمت نسل جدید این خودرو در بهترین حالت کمی بیش از ۱/۲ میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

تسلا 2 سال از سایر خودروسازان جلوتر است

ملاقات با بنز کلاسیک SLC ، مردی از سال 1976 !

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

تجهیز نسل جدید S کلاس مرسدس بنز به ایربگ های سرنشین عقب

رانندگی خودران سطح 4 به زودی در آلمان قانونی می شود

جدایی بنز از ب ام و! / پایان همکاری بنز و ب ام و در زمینه تولید خودروهای خودران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی