پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 206

تجاری سازی بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو در مردادماه

با وجود تعطیلات تابستانی ایران خودرو و قطعه سازان در مردادماه، کارگران خطوط تولید و تکمیل کاری گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی تامین کنندگان، موفق شدند در همین ماه بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو را تجاری سازی و وارد بازار کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آمار و اطلاعات تولید در گروه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۹

با وجود تعطیلات تابستانی ایران خودرو و قطعه سازان در مردادماه، کارگران خطوط تولید و تکمیل کاری گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی تامین کنندگان، موفق شدند در همین ماه بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو را تجاری سازی و وارد بازار کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو نشان می دهد در مردادماه امسال ۳۱ هزار و ۴۶۸ دستگاه خودرو تولید و ۴۱ هزار و ۳۸۷ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

با تعداد ثبت شده،‌ رکورد تجاری سازی هفتگی خودروها در دو سال اخیر نیز، در هفته پایانی مردادماه امسال شکسته شد. در هفته گذشته ۱۸ هزار و ۶۰۳ خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

برمبنای این گزارش، کارگران خطوط تکمیل کاری ایران خودرو در هفته پایانی مردادماه و هم زمان با تعطیلات تابستانی، در محل کار حضور یافته و با تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه، بخش قابل توجهی از این خودروها را تکمیل و تجاری سازی کرده اند.

انتهای پیام/

هیچ خودرویی خارج از ضوابط تحویل داده نمی شود/ مردم مراقب کلاهبرداران فروش ارزان خودرو باشند

مقیمی : محصولات ایران خودرو با قوای محرکه جدید به بازار می آید

تولید خودرویی ایرانی با داخلی سازی 92 درصدی تنها با تکیه بر توان متخصصان داخلی

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

سطح کیفی وانت های تولید داخل در جایگاه فعلی باقی ماند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی