پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو-قیمت خودرو

قیمت خودرو افت کرد

براساس بررسی میدانی صورت گرفته، افت تقاضا در بازار خودرو سبب شد تا قیمت خودرو روند نزولی به خود بگیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازار خودرو از اواخر هفته گذشته وارد فاز کاهشی شد و این روند تا امروز ادامه داشته است به طوریکه پراید۱۱۱ به کانال ۸۰ میلیون تومانی عقب‌گرد زد و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۹

براساس بررسی میدانی صورت گرفته، افت تقاضا در بازار خودرو سبب شد تا قیمت خودرو روند نزولی به خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازار خودرو از اواخر هفته گذشته وارد فاز کاهشی شد و این روند تا امروز ادامه داشته است به طوریکه پراید۱۱۱ به کانال ۸۰ میلیون تومانی عقب‌گرد زد و پژو۲۰۶ تیپ‌۲ هم حدود پنج میلیون تومان ارزان شد.

به گفته فعالان بازار خودرو، داد ‌و ‌ستد‌ها به دلیل ماه محرم به شدت کاهش یافته و این عامل بر روند نزولی قیمت‌ها موثر بوده است؛ بر این اساس نرخ‌های اعلام شده در این گزارش، میانگینی از قیمت آزاد خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی است.

در جریان معاملات امروز بازار خودرو قیمت پراید۱۱۱ به ۸۹میلیون تومان رسید. پراید۱۳۱ و ۱۳۲ هم به ترتیب با قیمت ۷۷ و ۷۸میلیون تومان از سوی فروشندگان اعلام شد.

تیبا صندوقدار هم سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و بهای آن به ۹۷میلیون تومان رسید اما دارندگان تیبا ۲ توانستند خودروی خود را طی هفته جاری در قیمت ۱۱۰میلیون تومان حفظ کنند.

امروز ساینا با قیمت روز‌های قبل خود یعنی ۱۱۰میلیون تومان اعلام شد و قیمت کوییک ساده و اتوماتیک هم بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته در کانال ۱۲۴ و ۱۲۷میلیون تومان ثابت ماند.

خانواده پژو۲۰۶ هم از قافله کاهش قیمت عقب نماندند به طوریکه مدل تیپ۲ این خودرو با پنج میلیون تومان کاهش به حدود ۱۶۵میلیون تومان رسید؛ اما دارندگان پژو۲۰۶ تیپ۵ هم با حفظ قیمت این خودرو نرخ روز آن را ۲۰۲میلیون اعلام کردند و قیمت پژو۲۰۶صندوق‌دار هم با افت پنج میلیونی به ۱۸۳میلیون تومان رسید.

در این بازار پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۴۵میلیون تومان قیمت خورد و قیمت پژو پارس سال هم به ۱۷۶میلیون تومان کاهش یافت.

به همین ترتیب قیمت پژو۲۰۷ ساده در بازار آزاد امروز شنبه یکم شهریورماه، ۲۳۳میلیون و مدل اتوماتیک این خودرو ۳۱۰میلیون تومان است؛ همچنین مشتریان سمند ال‌ایکس می‌توانند این خودرو را با قیمت ۱۴۵میلیون و سمند سورن را ۱۹۰میلیون تومان از بازار آزاد بخرند.

قیمت رانا نیز در بازار امروز ۱۶۴میلیون، دنا ۲۲۰میلیون و دناپلاس ۳۱۱میلیون تومان ثبت شد و بهای هایما اس‌۷ توربو هم بدون تغییر نسبت به قبل ۵۶۰میلیون تومان است.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش شبکه الجدید مربوط به سال ۹۵ است/ قیمت محصولات سایپا در لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹۲۰۰ دلار برای چانگان بوده است

آیا داخلی سازی 600 میلیون دلاری قطعات توسط خودروسازان عملی می شود؟

با 190 میلیون تومان در امارات صاحب هوندا سیویک می شوید

قیمت های فعلی در بازار خودرو مورد تایید وزارت صمت نیست

تولید خودرویی ایرانی با داخلی سازی 92 درصدی تنها با تکیه بر توان متخصصان داخلی

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی