پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید دنا ایران خودرو

2 هزار دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک در صف تحویل به مشتریان

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک جزو خودروهایی است که قیمت ندارد و تحویل ۲ هزار از این خودرو جزو تعهدات سال ۹۹ خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره دلایل عدم تحویل خودروهایی که مردم در طرح مشارکت ایران خودرو در سال […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک جزو خودروهایی است که قیمت ندارد و تحویل ۲ هزار از این خودرو جزو تعهدات سال ۹۹ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره دلایل عدم تحویل خودروهایی که مردم در طرح مشارکت ایران خودرو در سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند،‌ اظهار کرد: یکسری از خودروهایی که هنوز تحویل نشده‌اند دیگر امکان تولید آنها در کشور وجود ندارد و نمی‌توان تولید و تحویل داد.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به این سوال که برخی از خودروهای تحویل داده نشده از آن سال متعلق به دنا پلاس توربو اتوماتیک است یعنی دیگر امکان در کشور نیست، ادامه داد: دنا پلاس توربو اتوماتیک از خودروهایی تحویل داده نشده سال ۹۷ نیست. بیش از ۲ هزار دستگاه دنا تولید شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا پلاس توربو اتوماتیک قیمت گذاری شود، به مردم تحویل می‌دهیم.

مقیمی افزود: دنا پلاس توربو اتوماتیک جزو خودروهایی است که قیمت ندارد و تحویل ۲ هزار از این خودرو جزو تعهدات سال ۹۹ خواهد بود.

وی با بیان اینکه با یک رژیمی تعهدات سال‌های گذشته را تحویل می‌دهیم، گفت: حدود ۱۷۸ هزار تعهد معوق داشتیم که نتوانسته بودیم آنها را تحویل دهیم،‌ تا به امروز به تدریج این سفارشات را تحویل داده‌ایم و رسیده‌ایم به تحویل خودرو به افرادی که برای خرید چند خودرو ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: در مردادماه ۴۱ هزار خودرو را تجاری کرده‌ایم و تا پایان متعهد هستیم که ۵۰۰ هزار خودرو را تحویل بازار دهیم.

وی ادامه داد:‌ تا به امروز ۱۹۰ هزار خودرو تولید کرده‌ایم که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ هزار دستگاه افزایش تولید داشته‌ایم.

مقیمی درباره خودروهای کف کارخانه که معطل تامین قطعه هستند یا نقص دارند، گفت: هفته گذشته که تعطیلات تابستانه بود ۲۶ هزار و ۸۷۱ خودرو که کف پارکینگ بود را توانستیم تجاری کنیم و تا تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی این آهنگ ادامه خواهد داشت تا تیراژ خودروهای کف پارکینگ به حداقل برسد.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

کاهش ارزبری بیش از ۴۴۹ هزار دلار با خودکفایی ورق خودرو

کدام برندهای خودرویی بیشترین امتیاز عملکرد، اجرا و چیدمان را از آن خود کردند؟

تجاری سازی بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو در مردادماه

هیچ خودرویی خارج از ضوابط تحویل داده نمی شود/ مردم مراقب کلاهبرداران فروش ارزان خودرو باشند

مقیمی : محصولات ایران خودرو با قوای محرکه جدید به بازار می آید

تولید خودرویی ایرانی با داخلی سازی 92 درصدی تنها با تکیه بر توان متخصصان داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی