پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای

برخورداری کوچترین محصول هیوندای از بالاترین سطح ایمنی

کوچکترین محصول هیوندای با نام Venue طی یکسال گذشته توانسته در بازار خودرو به خوبی عرض اندام کند و پس از گذراندن 6 آزمون مختلف در نهایت موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اوایل سال گذشته کوچک ترین محصول هیوندای با نام Venue معرفی شد و تاکنون […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹

کوچکترین محصول هیوندای با نام Venue طی یکسال گذشته توانسته در بازار خودرو به خوبی عرض اندام کند و پس از گذراندن 6 آزمون مختلف در نهایت موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اوایل سال گذشته کوچک ترین محصول هیوندای با نام Venue معرفی شد و تاکنون موفق شده سهم فروش خوبی در بازارهای جهانی داشته باشد.

حال اعلام نتایج موسسه ایمنی IIHS آمریکا در رابطه با تست تصادف این خودرو می تواند محرکی جدید برای فروش بهتر و بیشتر آن در بازارهای جهانی باشد.

با اعلام موسسه ایمنی IIHS ایالات متحده آمریکا، کوچک ترین محصول هیوندای 6 آزمون مختلف را پشت سر گذاشته و در نهایت موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی از سوی این موسسه شده است.

با این حساب، خودروی هیوندای Venue را می توانیم یکی از ایمن ترین خودروهای کراس اوور سایز کوچک در جهان بدانیم که قطعا دریافت این عنوان ارزشمند می تواند به فروش بهتر آن در بازارهای جهانی کمک کند.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

تولد فرزندی دیگر از کشور کره/ آیونیک برند زیرمجموعه جدید هیوندای

سهام هیوندای کره افزایش یافت

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی