پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه صنعتی ایران خودرو

طرح پیش فروش 6 محصول ایران خودرو لغو شد

برخی سایت‌های خبری امروز از اعلام طرح جدید پیش‌فروش شش محصول ایران خودرو خبر دادند به گفته نمایندگی‌های این شرکت این طرح توسط ایران خودرو لغو شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی طرح پیش فروش خودرو از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که هیچ بخشنامه‌ای از سوی ایران خودرو مبنی بر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۹

برخی سایت‌های خبری امروز از اعلام طرح جدید پیش‌فروش شش محصول ایران خودرو خبر دادند به گفته نمایندگی‌های این شرکت این طرح توسط ایران خودرو لغو شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی طرح پیش فروش خودرو از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که هیچ بخشنامه‌ای از سوی ایران خودرو مبنی بر پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی صادر نشده است.

یک نماینده فروش محصولات ایران خودرو درباره علت لغو این طرح می‌گوید: این شرکت هنوز نتوانسته خودروهای معوق خود را به مردم تحویل دهد از این‌رو بخشنامه‌ای هنوز مبنی بر پیش فروش خودرو صادر نکرده است.

یکی دیگر از نمایندگی‌های فروش خودرو درباره طرح پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان می‌گوید: هنوز سایت گروه خودروسازی ایران خودرو بخشنامه‌ای مبنی بر فروش محصولاتش را ابلاغ نکرده و برخی خبرها مبنی بر پیش فروش شش محصول خودرو از سوی این گروه خودروسازی شایعه است.

شب گذشته اکثر نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو در فضای مجازی، بخشنامه جدید پیش فروش محصولات این خودروساز را منتشر کردند. اما بعد از چند ساعت، مدیران ایران خودرو از برگزاری این طرح فروش منصرف شدند و اعلام کرده اند که این برنامه فروش در زمانی دیگر برگزار می شود.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

نوسازی ۵۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری کشور

تولید خودروهای سواری دوگانه سوز از دو هفته آینده

ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری 5 محصول جدید ایران خودرو توسط شورای رقابت

نقشه راه تولید خودرو برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی