پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو به زودی اعلام می شود

یک منبع آگاه در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو بااخذ مجوزاز مراجع ذیربط درآینده نزدیک به اطلاع مشتریان خواهدرسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک منبع آگاه در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: بخشنامه منتشر شده به عنوان پیش فروش محصولات ایران خودرو براساس […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۹

یک منبع آگاه در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو بااخذ مجوزاز مراجع ذیربط درآینده نزدیک به اطلاع مشتریان خواهدرسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک منبع آگاه در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: بخشنامه منتشر شده به عنوان پیش فروش محصولات ایران خودرو براساس روال اداری گروه صنعتی ایران خودرو از طریق سیستم اداری برای نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو ارسال گردیده بود که به سبب کامل نبودن اطلاعات، این بخشنامه از سیستم اتوماسیون اداری ایران خودرو حذف شد و برروی سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نیز قرار نگرفت.

این منبع آگاه اشاره کرد: برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو بااخذ مجوزاز مراجع ذیربط درآینده نزدیک به اطلاع مشتریان خواهدرسید.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه‌های مختلف به سایت خبری این خودرو ساز به نشانی www.ikcopress.ir مراجعه کنند.

در آخرین اطلاع رسانی انجام شده از جانب کانال های نمایندگان ایران خودرو در شبکه های مجازی، قرار بود تا از چهارم شهریور ۱۳۹۹ پیش فروش ۶ محصول این خودروساز برای تحویل در اردیبهشت تا تیر ۱۴۰۱ برگزار شود. اما پس از گذشت چند ساعت از انتشار این اطلاعیه فروش، معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو از لغو این پیش فروش خبر داد و حال گفته می شود که در آینده نزدیک، طرح فروش جدیدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

طرح پیش فروش 6 محصول ایران خودرو لغو شد

نوسازی ۵۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری کشور

تولید خودروهای سواری دوگانه سوز از دو هفته آینده

ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری 5 محصول جدید ایران خودرو توسط شورای رقابت

نقشه راه تولید خودرو برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود

2 هزار دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک در صف تحویل به مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی