پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

برنامه ریزی های جدید برای طرح فروش های خودروسازان اعلام شد

یک مقام مسوول، از برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش‌ و فروش فوق‌العاده خودروهای داخلی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی در جلسه کمیته تخصصی خودرو، با تشریح مهم‌ترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی وضع صنعت خودرو، خواستار ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی سران سه قوه مبنی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۹

یک مقام مسوول، از برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش‌ و فروش فوق‌العاده خودروهای داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی در جلسه کمیته تخصصی خودرو، با تشریح مهم‌ترین تصمیمات این کمیته برای ساماندهی وضع صنعت خودرو، خواستار ارائه گزارشی از سوی خودروسازان در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصادی سران سه قوه مبنی بر واگذاری اموال و دارایی‌های غیرمولد شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت روند تجاری‌سازی و تولید خودرو را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مرداد، بیش از ۳۶۵ هزار دستگاه خودرو توسط دو خودروساز بزرگ کشور تولید شده که بخش عمده‌ای از این تولیدات در قالب کاهش تعهدات در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

وی از افزایش ۲۲ درصدی تولید خودرو تا ابتدای شهریور ۹۹ خبر داد و گفت: در این بازه زمانی روند تحویل خودروهای معوق افزایشی بوده و تاکنون ۲۱۱ هزار و ۵۲۰ خودروی معوق تحویل مشتریان شده است.

در این نشست، عملکرد شرکت‌های خودروساز در طرح‌های فروش و پیش‌فروش در مرحله‌های اول و دوم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای طرح‌های آتی فروش و پیش‌فروش خودرو اتخاذ شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

علت تاخیر در تحویل 207 پانوراما چه بوده است؟

تقاضا برای خرید خودرو همچنان بالا است/ پژو 206 تیپ 5 ناقابل 203 میلیون تومان!

طرح ساماندهی بازار خودرو آماده چکش کاری و بررسی است

قیمت خودرو افت کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی