پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما .

آشنایی با هایما X7

مجموعه سرمایه‌گذاری مشترک FAW-Haima از جدیدترین استیشن کاربردی خود به اسم X7 رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو استراتژی جدید شرکت‌های چینی توسعه بیشتر محصولات برای بازار هند و روسیه است. در همین راستا مجموعه سرمایه‌گذاری مشترک FAW-Haima جدیدترین استیشن کاربردی خود را به اسم هایما 7X به خیابان‌ها فرستاده‌اند. این خودرو که […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۹

مجموعه سرمایه‌گذاری مشترک FAW-Haima از جدیدترین استیشن کاربردی خود به اسم X7 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

استراتژی جدید شرکت‌های چینی توسعه بیشتر محصولات برای بازار هند و روسیه است. در همین راستا مجموعه سرمایه‌گذاری مشترک FAW-Haima جدیدترین استیشن کاربردی خود را به اسم هایما 7X به خیابان‌ها فرستاده‌اند.

این خودرو که سال 2019 رونمایی شد، ابتدا قرار بود تنها برای مشتریان بومی بازار چین باشد ولی تقاضا از سوی مشتریان هندی، هایما را بر آن داشت تا ویرایش جدید آن را نیز برای این کشور تدارک ببیند.

هایما خانوادگی (4)

هایمای جدید با طراحی درخشان و بسیار آینده‌نگر سبک جدید زبان بصری شرکت را به نمایش گذاشته است. جلوپنجره‌ای عریض با حالتی مقعر که روی آن ستون‌های عمودی تعبیه شده، در کنار چراغ‌های باریک LED فضایی که با حالتی جسورانه به سمت داخل کشیده‌ شده‌اند، حس و حال تهاجمی به 7X بخشیده‌اند.

اگرچه رونمایی این خودرو در نمایشگاه Auto Expo هندوستان، حواشی بسیاری به همراه داشته ولی کارشناسان این اقدام هایما را یک حرکت رو به جلو تلقی می‌کنند. چراکه در حال حاضر موفق‌ترین هم‌کلاس هایما 7X در بازار هند تویوتا Innova است.

هایما خانوادگی (2)

گفته می‌شود چینی‌ها برای این مدل سراغ یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو رفته‌اند که قدرتی معادل 190 اسب‌بخار با 292 نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. جعبه‌دنده آن 6 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت نیز FWD یا دیفرانسیل جلوست.

هایما خانوادگی (3)

درباره قیمت این خودرو شنیده‌ها حاکی از آن است که چیزی بین 26 هزار تا 33 هزار دلار خواهد بود. هایما 7X اواخر سال جاری میلادی با مدل 2021 به دست مشتریان می‌رسد.

هایما خانوادگی (1)

انتهای پیام/ منبع: باما

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

هایما S7 پلاس چه تغییراتی را تجربه کرده است؟

3 تفنگدار/مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و جک S3

تولید اقتصای مهم تر است یا رضایت مشتری؟

مدیران ایران خودرو پای صحبت مشتریان گله مند می نشینند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی