پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو_استپ وی

فروش 5500 دستگاه ساندرو استپ وی ظرف یک ساعت!

معاون فروش گروه خودروسازی سایپا در حاشیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو درباره پیش فروش اینترنتی خودروی « ساندرو استپ وی » گفت: از ساعت 11 صبح 24 بهمن ماه و در کمتر از یک ساعت 5500 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد. تقی زاده گفت: این تعداد پیش فروش در حالی انجام […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

معاون فروش گروه خودروسازی سایپا در حاشیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو درباره پیش فروش اینترنتی خودروی « ساندرو استپ وی » گفت: از ساعت 11 صبح 24 بهمن ماه و در کمتر از یک ساعت 5500 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد.

تقی زاده گفت: این تعداد پیش فروش در حالی انجام شد که براساس گزارش های دریافت شده، 360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند.

وی گفت: سایپا محدودیت هایی برای ثبت نام قائل شده بود، از جمله اینکه هر متقاضی فقط یک بار می توانست از طریق شماره کارت ملی ثبت نام کند؛ علاوه بر این، عرضه خودرو از طریق نمایندگی ها نیز سهمیه بندی شده بود.

مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: استقبال مردم از این خودرو را به شرکت رنو گزارش کرده ایم و خواستار افزایش ظرفیت تولید این خودرو شده ایم تا بتوانیم نیاز بازار را پاسخ دهیم.

بروزرسانی: فروش نوروزی پارس تندر و رنو ساندرو +هدیه مولتی مدیا

وی گفت: در صورت موافقت رنو با این درخواست، می توانیم تا پیش از سال جدید نیز یک ثبت نام دیگر برای این خودرو داشته باشیم.

تقی زاده، دلیل استقبال از این خودرو را تحویل به موقع، قیمت مناسب و جدید بودن این خودرو در بازار عنوان کرد.

وی درباره تحویل خودروهایی که امروز ثبت نام شد نیز گفت: از هر ثبت نام 250 میلیون ریال بابت پیش پرداخت دریافت شد و بقیه در زمان تحویل – فروردین یا اردیبهشت ماه- مطابق قیمت روز دریافت خواهیم کرد.

شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا، شهریورماه امسال مدل جدید خودروی خود با نام ساندرو استپ وی را رونمایی کرد.

حجم موتور و حداکثر قدرت این خودرو مشابه مدل ساندرو هاچ بک است و در تفاوت ها حدود 50 کیلوگرم به وزن و به ترتیب 2، هفت و 50 میلی متر به طول، عرض و ارتفاع این خودرو اضافه شده است.

«مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از این خودرو در ایران ابراز امیدواری کرده بود با توجه به قیمت و کیفیت ساندرواستپ وی، امسال 20 هزار دستگاه وارد بازار می شود.

«ساندرو استپ وی» از نخستین روز عرضه، با استقبال زیادی مواجه و این تقاضای بالا موجب شده است تفاوت زیادی (حدود 80 میلیون ریال) میان قیمت کارخانه و قیمت بازار ایجاد شود.

بروز رسانی: آغاز فروش رنو ساندرو استپ وی از یکشنبه صبح (اسفند 95)

رتبه دهم ایران میان کشورهای مونتاژ کننده رنو

پرفروش های بازار خودرو را بیشتر بشناسید

رنو ساندرو همچنان صدرنشین کیفیت در رنج قیمتی خود

اولين سيتروئن 2018 در ایران تولید میشود.

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولید داخل

دست پر سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • طاهری | 25/11/1395 در 13:24

    با سلام
    متاسفانه پارس خودرو ثابت کرده که بدقول می باشد و به رغم تبلیغات واسه فروش اینترنتی انجام داده بود (مثل قبل) تمام فروش ساندور استپ وی را از طریق نمایندگی ها انجام داده است. بنده چندین شکایت بخاطر این تخلف برای مراجع نظارتی فرستادم و این موضوع را تا مجلس شورای اسلامی نیز پی گیری می کنم

  • Mahmood | 14/12/1395 در 17:51

    این نوع خودرو فروش و تفاوت با بازار آزاد نشان میدهد که تمام سود را نمایندگی به جیب میزند و مردم عادی باید 8000.000 تومان پول اضافه پرداخت کنند.

کیوسک مطبوعاتی