پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چطور بهترین خودرو را برای اجاره پیدا کنیم؟

ممکن است برای اکثر ما پیش‌آمده باشد که برای انجام کاری خاص یا رفتن به سفر، به خودرو نیاز اساسی داشته باشیم اما نبود خودرو تمام برنامه‌های از پیش تعیین‌شده‌ی ما را کنسل کند. در این مواقع می‌توانید از شرکت‌های اجاره خودرو کمک گرفته و با خودرویی خوب و باکیفیت به کارهای مهم و ضروری […]

فاطمه علی اصغری
پنجشنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

ممکن است برای اکثر ما پیش‌آمده باشد که برای انجام کاری خاص یا رفتن به سفر، به خودرو نیاز اساسی داشته باشیم اما نبود خودرو تمام برنامه‌های از پیش تعیین‌شده‌ی ما را کنسل کند. در این مواقع می‌توانید از شرکت‌های اجاره خودرو کمک گرفته و با خودرویی خوب و باکیفیت به کارهای مهم و ضروری خود رسیدگی کنید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛،برای یافتن بهترین خودرو نباید صرفا هزینه‌ی اجاره را ملاک قرار دهید؛ زیرا ممکن است خودرویی که با هزینه‌ی بسیار پایین اجاره داده می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و شما را با مشکلات متعددی مواجه کند؛ بنابراین بهتر است هنگام انتخاب خودرو به کیفیت آن توجه کنید.

برای اجاره خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

اجاره خودرو  به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون احساس کمبود خودروی شخصی در زندگی، به‌آسانی به کارهای خود رسیدگی کنید؛ برای مثال برای انجام کار چند ساعته به خودروی شخصی نیاز دارید تا بتوانید به‌موقع و بسیار مرتب در محل موردنظر حاضر شوید؛ در این حالت می‌توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کرده و به‌صورت تشریفاتی به همراه راننده‌ی شخصی در محل مورد نظر حاضر شوید. یا  برای مثال می‌خواهید برای مدتی به سفر بروید؛ اما نداشتن خودروی شخصی مانع رفتن به این سفر خواهد شد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید و تا هر زمانی که مایل بودید خودرو را اجاره کنید. برای اجاره خودرو بدون راننده کافی است وارد وب‌سایت رنت کنیم شده و با ارسال مدارک لازم برای اجاره خودرو، ماشین مدنظر خود را اجاره کنید.

حال قبل از اجاره خودرو لازم است به نکات زیر توجه کنید:

شرایط مشاوره و پشتیبانی شرکت: یکی از مهم‌ترین نکات اجاره خودرو، خدمات سرویس‌دهی و پشتیبانی شرکت است. باید به این موضوع توجه کنید که شرکت اجاره‌دهنده می‌تواند نقش مهمی در اجاره خودرو ایفا کند؛ زیرا ممکن است هنگامی که خودرو را در اختیار دارید با مسائلی پیش‌بینی نشده مواجه شوید و نیاز به مشاوره و پشتیبانی داشته باشید.

بیمه‌ی ماشین: مورد دیگری که باید هنگام اجاره خودرو به آن توجه کنید، بیمه است. داشتن بیمه از واجبات خودروهای اجاره‌ای است؛ زیرا هر لحظه ممکن است دچار حادثه شوید و به آن احتیاج پیدا کنید. خوشبختانه تمام خودروهای مجموعه‌ی رنت کنیم دارای بیمه هستند پس با آسودگی خاطر از خدمات ما بهره مند شوید.

بررسی ماشین: پیش از تحویل خودرو، ماشین را به‌خوبی بررسی کنید و در صورت امکان از آن به‌صورت کامل فیلم بگیرید و یک نسخه آن را به اجاره‌دهنده داده و یک نسخه‌ی دیگر را پیش خود نگه دارید. درصورتی‌که هنگام بررسی با هرگونه خط، فرورفتگی، له‌شدگی و… مواجه شدید، آن را حتماً با نماینده شرکت در میان بگذارید.

بررسی جزئیات ماشین: خودروها به دسته‌های متنوع اقتصادی، خانوادگی، لوکس، شاسی‌بلند، ون و… تقسیم می‌شوند که باید هنگام اجاره ماشینی را انتخاب کنید که بتواند نیاز شما را برطرف کند. بررسی نکاتی چون حداکثر ظرفیت ماشین، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع دنده و… مواردی هستند که باید پیش از اجاره به آنها توجه و فکر کنید.

اجاره خودرو

مدارک لازم برای اجاره خودرو

برای اینکه بتوانید خودروی مدنظر خود را اجاره کنید باید یک سری مدارک تعیین شده از سوی شرکت اجاره‌دهنده را به نمایندگان شرکت تحویل دهید. باید گفت که شرکت رنت کنیم با فراهم کردن امکان اجاره به‌صورت آنلاین به شما این انتخاب را می‌دهد تا بدون مراجعه‌ی حضوری و اتلاف وقت، از طریق وب‌سایت و تنها در چند دقیقه خودروی موردنظر خود را اجاره کنید. برای این کار تنها کافی است تا مدارک زیر را برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید و پس از تأیید مدارک وارد مرحله انتخاب خودرو و رزرو آن شوید.

شرایط سنی راننده:

داشتن حداقل سن ۲۰ سال

گواهینامه رانندگی:

گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

اسناد شناسایی مورد نیاز:

ارائه‌ی مدرک شناسایی معتبر برای احراز محل شغلی یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده

ارائه‌ی کپی از کارت شناسایی معتبر

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه‌ی نقدی (دیپوزیت) و چک:

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی یا کارت‌های اعتباری

پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه‌ی نقدی (دیپوزیت) که باتوجه‌به نوع خودروهای درخواستی متفاوت است.

اجاره خودرو

جمع‌بندی:

برای اجاره خودرو باید هم خودرویی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و هم از یک شرکت معتبر برای این کار کمک بگیرید تا از بابت خدمات و کیفیت خودروها و سرویس‌های ارائه‌دهنده آسوده‌خاطر باشید.

شرکت رنت کنیم مفتخر است که با داشتن کادری مجرب و متعهد به شما بهترین خدمات را در زمینه‌ی اجاره خودرو ارائه دهد. همین حالا با ما در ارتباط باشید تا پس از انتخاب خودروی موردن ظر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را اجاره کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی